2758
Sök

LOL - Driver (Tidningen)

125 Inlägg
13 oktober 2006
Trådstartare
Fick DRIVER-tidningen i brevlådan idag och snacka om att jag garvade när jag kom hem ...

det var en Volvo 855 på omslaget med rubriken "Skön Volvo V70"  LOL säger jag bara

1 926 Inlägg
13 oktober 2006
Den kanske var ombyggt..

men annars är det väl nån slarvig jävel som skrivit tidningen tongue

9 108 Inlägg
13 oktober 2006
Var gatbilsreportaget från Vänersborg med i detta numret?

Fotograf
966 Inlägg
13 oktober 2006
MilleN skrev:
Var gatbilsreportaget från Vänersborg med i detta numret?

Nope, inte vad jag såg iallafall.. men typ 11 sidor om P-3´s BMW...big_smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

562 Inlägg
13 oktober 2006
tycker faktisk tinte om drive så värst mycke bara massa bilder å ingen text. man kan ju lika gärna gå in på nätet å glo på bilder?

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

9 108 Inlägg
13 oktober 2006
tobi skrev:
tycker faktisk tinte om drive så värst mycke bara massa bilder å ingen text. man kan ju lika gärna gå in på nätet å glo på bilder?

äh, allt finns ju egentligen på nätet smile Men har man ingen bärbar så har man ju inget att göra på toa lol

.-ϻΘϨƎЯ
1 313 Inlägg
14 oktober 2006
en sak ja såg i drive va att det stod att de va en golf på en bild när de va en peugot 205 smile

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"

1 639 Inlägg
14 oktober 2006
Den är bra mycket bättre än tidningen bonnraggarsport i alla fall... För att inte tala om de snygga flickorna.

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Meister
6 763 Inlägg
14 oktober 2006
mrcelica skrev:
Den är bra mycket bättre än tidningen bonnraggarsport i alla fall... För att inte tala om de snygga flickorna.

Finns de en så tidning? förmodligen inte.. och Drive är helt värdelös

798 Inlägg
14 oktober 2006
mrcelica skrev:
För att inte tala om de snygga flickorna.

Då finns det väl andra tidningar... Biltidningar köper man för att få läsa så mycket om bilar som möjligt. Man läser ju inte Bilsport för att lära sig plantera vårlökar.

1 639 Inlägg
14 oktober 2006
timnordlof skrev:
mrcelica skrev:
För att inte tala om de snygga flickorna.

Då finns det väl andra tidningar... Biltidningar köper man för att få läsa så mycket om bilar som möjligt. Man läser ju inte Bilsport för att lära sig plantera vårlökar.

Snygga babes har alltid synts ihop med färsiga bilar både på träffar och i tidningar och utsällningar.
Ni som inte gilllar tjejer behöver ju inte titta ! smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

197 Inlägg
14 oktober 2006
den enda tidningen som jag tycker är bra street n strip där visas bara det som e intressant inge massa plast å sånt utan ren prestanda smile

Vart jag mig i världen vänder skall jag göra svarta ränder...

676 Inlägg
17 oktober 2006
jag har provat bilsport, street xtreme och nu drive, Drive är en väldigt bra tidning med faktiskt bra med information och mycke bilder smile Street Xtreme är oxå bra med mycke info och bilder. Bilsport suger tycker jag. för ibland är det en bra tidning med intressanta bilar, men oftast är det bara en massa ointressant blajja... Driver är den bästa hittils tycker jag smile dock är brudarna liiite överdrivet tongue

42 Inlägg
17 oktober 2006
volvo744 skrev:
en sak ja såg i drive va att det stod att de va en golf på en bild när de va en peugot 205 smile

knappast troligt att dom skriver så mkt fel i en biltidning
isf bör dom byta reporter..

men ändå det är ju bilsport å street xtreme man ska premurera på smile

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
17 oktober 2006
Den tidningen har inte fått bra kritik utav nån.... vilket är fullt förstårligt... dom har kör tydligen en taskig stil med.

Bmw osv..

Sök