2252
Sök

Få mp3 spelare att fungera på stereon?

299 Inlägg
1 maj 2010
Trådstartare
Jag må vara väldigt okunnig om detta, men har en dvd spelare med skärm och så i bilen, och i instruktionsboken står det att det bara är att koppla in mp3 spelaren i uttaget så ska det funka.
Men när jag gör det, hoppar den till usb och så, men inget funkar. förlåt min okunnighet.
Min brossa har med samma problem, aldrig fått sin att fungera..

1 230 Inlägg
1 maj 2010
thobbeee skrev:
Jag må vara väldigt okunnig om detta, men har en dvd spelare med skärm och så i bilen, och i instruktionsboken står det att det bara är att koppla in mp3 spelaren i uttaget så ska det funka.
Men när jag gör det, hoppar den till usb och så, men inget funkar. förlåt min okunnighet.

går det inte ändra mellan aux/usb/cd/radio på sterion?

299 Inlägg
1 maj 2010
Trådstartare
manne_940 skrev:
thobbeee skrev:

går det inte ändra mellan aux/usb/cd/radio på sterion?

jo det går det göra, och jag väljer usb men ingenting händer..sad

1 230 Inlägg
1 maj 2010
men har du inte aux? för isånnafall kopplar du in den dit istället, tror inte riktigt det funkar via usb men jag är inte säker.

178 Inlägg
1 maj 2010
tror det finns en "dyr" adapter till vissa stereo som möjligör att vissa "ipod" passar med usb och jag tror att man då kan byta låt m.m med stereon

four rings to rule them all

Sök