Hej införskaffade mig en BMW E30 för ett tag sen som jag vill börja bygga Turbo på
tanken med den är väl att de blir en rolig lek bil och lite utställnigar
Blir med lite ljud i bilen hade jag tänk mig men sattsa inte för mkt på ljud nu detta året
Önske målet hade gö att få tag i ett M3 kitt
Tema kommer de köras Svart på bilen ,tror att jag ska köra Rött tema i motorummet
Lite bättre Info
Det är en BMW E30 323 87
som jag införskaffade mig 2009
sitter en 323 motor i
15 " fälgar på
Opel Manta Gsi Fron på
och Bmws sido kjolar
någon annan bak kjol som jag vet ej vad den kommer i från
M3 kitt önskas
Nya fälgar
Skop [X]
NY indredning önskas
NYTT avgasustem
Nya bromsar
Olje kylare
Nya baklysen
blinkisar [X]
Nya lager
Annan bakvangn önskas
Tänstift [X]
NY täning ¨ Kablar
å lite plåt [X]
Vinge
vill typ få 450 kameler i motorn.
Fick Reda Jag Att 328I motorn spricker i Blocket sa DET blir en M20 motor istället eller M50
kommentera gärna OCH KOM MED Forslag:)
så här såg bilen ut när jag hämtade den
20092009så här såg bilen ut när jag hämtade den
så här går det om man tappar fram hjulet
så fronten gick sönder
så har glasfibat i hop den igen grund lackat ja ni ser gö själva
Sommaren 2009när jag hade fixat kjolen provade hänga på den i slutet på 2009 Faaan vad bra det blev ändå men inte klart än
mmm
kommer nog bli bra
ja där stor hon nu , det blir väl att börja svetsa nu snart då sen blir det till att slipa slipa slipa uch å sen lackeras
kapa kapa kapa
ja där står man å tänker för sig själv ,hehe
blev nice , nu ska jag slipa ner den å lackera sen så är den klar
ucch
blev rätt så snyggt om jag få säga det själv
och 0m vi går 25 bilder uppåt sen ner så mkkt hinner man på 11 timma
Nya planer på G
låg och tänkte i natt hur den ska bli så kom jag fram till att den ska bli matt svart sen lätt tomade framlysen , sen Hel tonade rutor runt hela bilen
ska försöka inskaffa mig pa snygga lysen med men vet inte redigt villka jag ska ha ,Kom gärna med förslag
försöka få tag på några vita OZ fälgar med och M3 vinge
tror det kommer bli rätt så bra
lite skti som ja var å köpte ja då klev man upp kl 05,25 i dag sen drack man lite kaffe till halv 8 sen blev de garaget spacklat lite och slipade ner där bak med snart spacklingslipade ner de redigt och nu ska de fixas lite skillnad heheja där står hon nu snart huven klar spacklat bak slipas ner i morgon ena skärmen nere med sen blev de att ta bort ventilkopan blir att fina till denna lite kommer nog bli bra detta sitter de på Nu blir de att dra ut till garaget ,man är gö tvungen att dricka kaffe så man orkar jobba xD:cool:
Då har man börjat slipa skärmarna med å spacklat
kommer lite bilder , sen börjat med huven igen
nästan klar nästan klar var gö tvugen att köra en runda med denna lilla leksaken att göra papper Blev å kolla hur typ de kommer att bli men inte klar på långa väga MM Tjaaaaaabbba ,tanken kom nu gör en stund sen men vet inte redigt hur jag ska få i hop de, Vad är de som behöfts så att de blir Twin Turbo Vad är de som ska göras så allt funkar TSM
....kom gärna med Tips !!
Du bil de en hel dag i garaget i morgon nu då
ska de jobbas xD:cool:
kommer nog bli bra detta ne slipat NICE MM jaa snart klart då .. snart bli de att gå till nästa bit och fixa Nya skärmar Beställa nya skärma bak snart då