Jord (minus) till en bra ren plåtpunkt (nån bärande balk, bältesfäste eller liknande) samt en pluskabel av lämplig grovlek mellan pluspolerna med en säkring i vardera ände.
Ska du bara ha ett 4-kanals steg? Då lär du nog inte behöva extra batteri om det nu inte är för att kunna stå utan motorn igång och spela länge. Men innan du stoppa i extra batteri bör du se till så att ditt befintliga är i bra skick samt byta/komplettera jordkabeln från det.
Ska du bara ha ett 4-kanals steg? Då lär du nog inte behöva extra batteri om det nu inte är för att kunna stå utan motorn igång och spela länge. Men innan du stoppa i extra batteri bör du se till så att ditt befintliga är i bra skick samt byta/komplettera jordkabeln från det.
jag ska ha 4 kanal steg till mina fronthögtalare + X3000D -- X THUNDER Series till basen! vad behöver jag för att driva det?
jag har ett 450w 4 kanal slutsteg men som jag ska koppla in. hur många batterin ska jag ha? räcker det med 2st 100ah batterin?
Jag har 3steg (ca:2000w) i min bil på 1st 100Ah och det räcker gott så länge man inte ska stå och dema längre stunder utan laddström med motorn avstängd.