På kompisens Galant gick det inte,,efter 2a på bes tankades lite e85,,funkade inte,,provade igen med mycket e85,,å inte gick det då heller,,bytte kat,,inga problem,,,
På min 740 hade det hjälpt, men lagade felet istället
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Hade en Range Rover Classic som bråkade med avgasvärderna.. Har för mig att jag fick tre anmärkningar på värderna.. Hällde i etanol och den gick igenom..
Dom som tillverkar reservdelar måste oxå överleva!
Då verkar det ju funka. Men då är nästa fråga hur mycket etanol resp. bensin som alla har hällt i? För vissa funkar det inte, och dessa kanske har hällt i för mkt eller för lite då.
Då verkar det ju funka. Men då är nästa fråga hur mycket etanol resp. bensin som alla har hällt i? För vissa funkar det inte, och dessa kanske har hällt i för mkt eller för lite då.
När jag besiktiga så hade jag 20liter bensin och 5 liter etanol. Nästa besiktning så körde jag 50/50 bensin och etanol funka det med.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.