3618
Sök

UTMANING!! vågar du ta den????

Älskar Emelie<3
339 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
Denna tråden kommer funka såhär jag som skapar den slänger ut en utmaning, den som känner att den klarar det filmar när han/hon gör det och sedan laddar upp en film här i forumet big_smile
Och samtidigt ger en ny utmaning big_smile
tror ni det kommer funka??

nu får det ju inte vara allt för svåra eller olagliga saker tex kör 260km/h med en volvo 140 både olagligt och för svår, nått liknande ät en TESKED salt, eller spring ett varv runt huset med din kompis på ryggen det funkar ju för dom flesta liksom big_smile
vi provar big_smile

Första utmaningen!!!!!!
Gå 10 meter på händerna!!!!

Kom igen nu garaget detta kan bli kul big_smile
Senast redigerat av saab_tompa (11 maj 2010)

945 Inlägg
11 maj 2010
Något säger mig att du har tänkt på detta väldigt länge...

Men nej tyvärr det låter ändå lite värdelöst och som en tråd i mängden och vi alla vet vad som händer då.
Då klampar stora stygga vargen in med ett hänglås och kniper när tråden blivit som festligast.

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
11 maj 2010
Borde ha en forumsdel utan mods tongue

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

Musiker
472 Inlägg
11 maj 2010
Tycker detta var en rolig tråd, men tyvärr har jag för dålig balans för den första utmaningen! tongue

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

Forummoderator
10 576 Inlägg
11 maj 2010
http://www.garaget.org/forum/misc.php?a … nvisningar

Sen skall vi inte fylla garaget med filmer på folk som äter salt... finns andra forum bättre lämpade exempelvis break.com

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök