4434
Sök

Tycker du de e lönt att lägga ut pengar på tex kjolkit?

512 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
Som frågan lyder. Tycker du det är lönt att lägga ut pengar på kjolkit/addons lr liknande på bilen?
än om det e en bil som inte har så mkt värde?

Själv tycker jag det kan vara värt det. Bilen ser mkt snyggare ut. Och för rätt pris så.

Vad tycker du?

1 772 Inlägg
11 maj 2010
Kjolkit går bort.. Addon däremot är iaf snyggt och gör sig bra på en bil även om den är skrotig i övrigt. Gör sig nästan bättre då tillochmed..

Syftar mest på gamla volvos nu.

På spacade jappsare ska de såklart vara kjolpaket, oftast..
Senast redigerat av NordstromJ (11 maj 2010)

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.

7 120 Inlägg
11 maj 2010
Självklart, om det ser bra ut... smile

Är nog fan bara bitter..
365 Inlägg
11 maj 2010
Det höjer väl knappast priset, men kanske behåller priset längre?

Pain is temporary, Glory last forever.

512 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
Okej.
För jag ska he på Riegers addon på bilen. Och he e en hel del med folk som säger att he e int värt pengarna. för jag kommer inte få tbx dom.
Men den dagen ja ska sälja bilen går he ju bara å ta bort dom å sälja dom på sidan om wink.

Tycker addons gör sig riktigt bra på Cklassen jag har smile

8 253 Inlägg
11 maj 2010
De pengar man lägger ut på sånt får man sällan tillbaks. Så värt det ur ett rent ekonomisk perspektiv ska man nog inte vänta sig att det är. Men rent estetiskt så kan det ju vara värt det.

512 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
ja estetiskt så ere ju det smile

Bilvårdstekniker
766 Inlägg
11 maj 2010
Som andra säger så får man sällan tillbaks pengarna man lägger ner på sådan, men man ska aldrig säga aldrig tongue
Men ska man bara tänka på det ekonomiska så är nog bilar lite fel intresse smile
Men monterar man bara smakfulla kit och på ett korrekt sätt så kan det hjälpa i en framtida försäljning.

Life is too short to drive ugly cars!
NBT - Norrlands Bilvårdsteknik , www.Norrlandsbilvard.se - Bilvård och bilvårdsprodukter i Umeå
Bilvård Webshop : http://norrlandsbilvard.storedo.com/
www.Vtech.se

512 Inlägg
Svetsare
3 150 Inlägg
11 maj 2010
Tycker det är tråkigt att alla ska oroa sig över "att dom inte kommer få tillbaka pengarna", köp det och åk runt på stan och va nöjd för att din bil ser bra ut istället och för att du gett den lite kärlek  smile

Ps. vad kostar ett sånt här paket?

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

1 380 Inlägg
11 maj 2010
jag är nöjd och tycker det var värt med addon paketet på min iaf. sen att man inte får tillbaka pengarna det kvittar. det går ju altid sälja vid sidan om sen som någon sade smile

512 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
ZonaX skrev:
Tycker det är tråkigt att alla ska oroa sig över "att dom inte kommer få tillbaka pengarna", köp det och åk runt på stan och va nöjd för att din bil ser bra ut istället och för att du gett den lite kärlek  smile

Ps. vad kostar ett sånt här paket?

För allt ihopa. Går det på 6500. Men jag ska få lite sponsring av dom jag köper ifrån så he blir runt 5000:- för det jag ska ha. Rieger fram och bak spoiler och sedan sidokjolarna. smile

3 354 Inlägg
11 maj 2010
Specialraggarn skrev:
Som frågan lyder. Tycker du det är lönt att lägga ut pengar på kjolkit/addons lr liknande på bilen?
än om det e en bil som inte har så mkt värde?
Vad tycker du?

Enligt mig är det värt och lönt enligt min smak och önskan om det är rätt paket (ett som passar in på övriga bilen och inte är alldeles för dyrt)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

1 534 Inlägg
11 maj 2010
beror på vad för kjolkit och vad för bil wink

1 298 Inlägg
11 maj 2010
Håller med ovanstående.
Du har ingen bild på riegerpaketet på en C-klass att bjuda på? smile Nu var det väl inte kritik mot riegerpaketet du ville ha, men kan ju vara kul att se hur de ser ut.

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

512 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
http://i41.tinypic.com/23m8wfb.jpg
http://i43.tinypic.com/2vwtlw6.jpg
http://i39.tinypic.com/14kbp7r.jpg

Så här blir det smile Finns ett antal c-klassare här på garaget som har Rieger kit.
Senast redigerat av Specialraggarn (11 maj 2010)

1 298 Inlägg
11 maj 2010
Vid första anblick ser det ju helt okej ut, men jag tror faktiskt det gör sig bättre i silver som din bil. Ska du behålla nuvarande fälgarna på eller? smile

För att vara klok måste man ha erfarenhet, och för att ha erfarenhet måste man ha gjort dumheter.

512 Inlägg
11 maj 2010
Trådstartare
chrillzter skrev:
Vid första anblick ser det ju helt okej ut, men jag tror faktiskt det gör sig bättre i silver som din bil. Ska du behålla nuvarande fälgarna på eller? smile

Jaa smile
ja det ska jag. isf ska jag lacka om dom smile

238 Inlägg
12 maj 2010
Berors endast på hur fin bilen är i original stuk.. Är den fin... så varför skulle man?

Kan bli riktigt stiligt med sänkning och feta fälgar, tonade rutor, black on black och om man nu känner för en brytning.. krom lister runt fönstren..

What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!

Sök