Jag äger en Supra MKIV, automat O-C-H N/A...beskåda vad hemskt allihopa, vad hemsk min vardag måste vara pga. detta?!
Jag har haft Supra som drömbil sen jag va typ 12. Jag känner personligen att Supra är en av de vackraste bilarna som rullat ut från en bilfabrik någonsin. Är lagom trött på allt tjabb om turbo, effekt, högerstyrd, automat...f*n, allt handlar inte om effekt. För mig är en bil inte bara något man ska köra fort med (vilket man för övrigt inte får göra ändå så
) , man skall trivas i och med en bil.
En bil för mig består av interiör, exteriör (styling, bodykit, lack), fälgar, ljud samt antalet mil och hur fräsch den är. Finns mååånga Supror på vägarna idag som har turbo (!), som är vänsterstyrda, som är manuella...men som ser ut som j*vla lik och som har körts riktigt hårt.
Vilken idi*t som helst kan ta ett lån på några 100 lax och köpa en dyr bil som t.ex en vänsterstyrd, manuell turbo-Supra. Men jag är inte intresserad av det, jag köper hellre en bil jag trivs med (även om den är automat och utan turbo) och sparar pengar under tiden till något vassare. Och njuter under tiden av att få köra en Supra. Jag behöver inte bevisa något
Kan även notera att min Supra är min första-bil