4014
Sök

Behöver hjälp med ett spex! (Redigera en film, krävs max 5min).

687 Inlägg
20 maj 2010
Trådstartare
Hej,
behöver som trådnamnet säger hjälp med ett litet spex, det handlar om att redigera in ett huvud på en person från en bild (behöver ej klippas in snyggt på något sätt, hellre att det ska se lustigt/fyrkantigt/dåligt ut) in på ett videoklipp som ska ligga över en annans huvud. Samt så skall det läggas in en låt i bakgrunden.

Hoppas ni förstår vad jag menar.

Jag vet att det finns oerhört många duktiga/kunniga med rätt programvara här på garaget och jag hoppas att någon även är så pass vänlig att han/hon kan hjälpa mig med detta smile (som sagt det behöver inte vara snyggt gjort och jag tror inte att det är så tidskrävande för en kunnig att ordna detta).

Filmklipp samt bild och musik ordnar jag och det skickas över på tex msn eller liknande.

Jag är inte kunnig eller har någon programvara för att kunna lösa detta själv men om ni vet om något enkelt (ENKELT) program som kan ordna detta så är jag öppen för förslag och att testa att fixa det själv. Skulle även behöva tips på ett program där man kan spara youtubeklipp till datorn utan massa reklamtext eller liknande.

Tack på förhand!

687 Inlägg
20 maj 2010
Trådstartare
Tror kanske att någon mod kan flytta denna till "Film och foto" istället!

Sök