3430
Sök

Fråga om regler om lagar

583 Inlägg
21 maj 2010
Trådstartare
Dave_C70 skrev:
bengan87 skrev:
nu när jag läser på nätet så ska man ju få böterna på plats? eller har jag fatta fel? inge fel på bilen skattad å allt. fick göra alkotest med den svara negativ eller vad den vissa för text. någon som vet vad dom håller på med?

Du har med andra ord inte skrivit på ordningsboten? Hade du gjort det hade saken varit ur världen. Ang. skatt, bes. och alk.test har det inget med det rapporterade brottet (bältet) att göra. Du måste fått något papper från poliserna, i så fall vad står på dessa papper?

MVH

fick inga papper av dom eller något.

583 Inlägg
21 maj 2010
Trådstartare
har pratat med advokaten och han svara att dom är bara ute efter och jävlas.. så jävla trött på dagens snut jävlar som håller på!. ringde även och kolla med polisen något hade dom fått in med vad ville dom inte svara på.

635 Inlägg
21 maj 2010
bengan87 skrev:
har pratat med advokaten och han svara att dom är bara ute efter och jävlas.. så jävla trött på dagens snut jävlar som håller på!. ringde även och kolla med polisen något hade dom fått in med vad ville dom inte svara på.

Alla snutar är inte skit, vissa rötägg finns, men dom flesta är bra, själv så har jag alldrig träffat på skitstövlar i uniform, bara trevliga typer, sen så är jag ju själv trevlig med mina möten med Harry Haffa !! big_smile

Sök