rob_t_j72 skrev:
Stalkern börjar gå för långt, läs detta:
"Var det en svart saab MNH576 kör med kontant kort som ej går och spåra...
den mannen är riktigt otäck, fick byta både mitt och ungarnas mobilnr, Det började med att han dök upp i häcken, körde om bromsade ner körde om för och sen bromsa ner, tills slut flög fan i mig och trampade pellen i botten körde så mkt som min Bmw325i -06a höll och orkade från tranås ner till eksjö; med han sniffandes i häcken hela tiden, svängde in på sjukhuset för att bli av med stollen, körde sakta hem och då kom messet, Bra drag i din bil va gör du,, Och jag svarade att jag var på vägs hem, då kom det, Var bor du, Jag skickade tillbaks hurså vem är du och vad heter du,, Gissa kom det tillbaks, då blev jag tjurig och svarade inte mer,, Poängen är att när jag kom hem så kom min yngsta grabb ut och sa att han fått konstiga mess på telefonen, Bra drag i bilen!! är du tjurig!!! va gör du osv osv,, Sen messade han flera ggr om dagen i veckor Vägrade säga vem han va eller nått, till slut fick jag tag i fanskapet ut med vägen Tog reg nr Nu vet jag hans hem nr riktiga mobilnr, HANS HISS GÅR INTE HELA VÄGEN UPP, DET LYSER MEN INGEN ÄR HEMMA"
http://www.autopower.se/forum/topic.asp … amp;sida=2Mvh