2829
Sök

blåsnings annons!

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
8 oktober 2006
Mavric skrev:
Fimpha skrev:
Fy fan vad illa sad självklart så hoppas man på ärliga personer men tyvärr så finns det inte allt för många av dom sad

nä tyvärr finns de ganksa många idioter.. hade pratat med han en massa med innan ja betalde. verka som en skit trevlig kille å så. men man får gå med svansen mellan benen. =/

jag bor iörebro:P känner inte igen honom men var iörebro bor han dåå? ska ta med vännerna o hälsa på honom:Psmile eller vad tycker du:P säg bara  var han bor.. kanske man vill bara hälsa på honom

TEAM "BONNMECK"ÖREBRO
1 123 Inlägg
8 oktober 2006
Mavric skrev:
hejsan har gjort världens dumaste sak. första gången ja gör den med p sista gången med.
va inne på Blocket för att kolla lite roliga saker till bilen.
hitta en annons på ett F50 scoop till bilen. så ja tog kontakt med ägaren som skulle sälja de på grund av att han inte kunde ha de till sin mc.
så ja fick ett bank nr å satte in pengarna efter ja hade diskuterat med han ett tag.
och nu får ja ingen kontakt med personen. ja har spårat han å vet var han bor.
sen tog ja hjälp av min flickvän som skickade till han frågade om scoopet fanns kvar, 1½vecka efter ja betalde scoopet. hon fick tillbaka å han sa att de fanns kvar å om hon va intresserad.
så bara för att kolla upp han så fråga hon om de gick att skicka de med postförskott. och enligt han gick det men frågan e då vad man får i näven när man löser ut de?
inte för hon ska köpa de av han vi ville bara få lite bevis på att han blåser folk.

detta e iaf hans annons http://www.blocket.se/vi/9390733.htm?ca=23_2_s

ville bara förvarana folk om de finns fler som är ute efter scoop.

jag visste att man aldrig skulle betala i förskott men hoppades på en ärlig kille de kommer aldrig hända igen.

så han kommer bli anmäld av mig.

Mvh Danne

så här har jag skrivit till honom får se vad han svarar:P
hej
jag är intresserad av din scooop hur mkt ska du ah vid snabbt affär?
hör av dig
jag bor också iörebro killen bor i kumla de ligger 15min med bil från mig:P de vore trevlig att hälsa på Benny moritz

176 Inlägg
8 oktober 2006
Trådstartare
_lee_jr skrev:
Mavric skrev:
hejsan har gjort världens dumaste sak. första gången ja gör den med p sista gången med.
va inne på Blocket för att kolla lite roliga saker till bilen.
hitta en annons på ett F50 scoop till bilen. så ja tog kontakt med ägaren som skulle sälja de på grund av att han inte kunde ha de till sin mc.
så ja fick ett bank nr å satte in pengarna efter ja hade diskuterat med han ett tag.
och nu får ja ingen kontakt med personen. ja har spårat han å vet var han bor.
sen tog ja hjälp av min flickvän som skickade till han frågade om scoopet fanns kvar, 1½vecka efter ja betalde scoopet. hon fick tillbaka å han sa att de fanns kvar å om hon va intresserad.
så bara för att kolla upp han så fråga hon om de gick att skicka de med postförskott. och enligt han gick det men frågan e då vad man får i näven när man löser ut de?
inte för hon ska köpa de av han vi ville bara få lite bevis på att han blåser folk.

detta e iaf hans annons http://www.blocket.se/vi/9390733.htm?ca=23_2_s

ville bara förvarana folk om de finns fler som är ute efter scoop.

jag visste att man aldrig skulle betala i förskott men hoppades på en ärlig kille de kommer aldrig hända igen.

så han kommer bli anmäld av mig.

Mvh Danne

så här har jag skrivit till honom får se vad han svarar:P
hej
jag är intresserad av din scooop hur mkt ska du ah vid snabbt affär?
hör av dig
jag bor också iörebro killen bor i kumla de ligger 15min med bil från mig:P de vore trevlig att hälsa på Benny moritz

den andres ja har till han hittar man på eniro. finns bara en.. om du e sugen på å köra ditt å hälsa på han får du gärna göra de, släng bara inte ut några hot som har med mitt namn att göra.. för då vänds allt väl å dee ja som sitter i skiten =/ fan vet vad den tönten gör

/Mavric\ :)

176 Inlägg
20 oktober 2006
Trådstartare
jag van kriget! 100 mail å 4 veckor senare fick ja mitt scoop!! smile

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
20 oktober 2006
Åhh! grattis! Är inte alls som gör det smile

Allt för den där jävla hatten!

353 Inlägg
20 oktober 2006
Vad sa han då? Varför har det dröjt? Hur kommer det sig att du fick det helt plötsligt`?

Enjoy....

33 Inlägg
20 oktober 2006
posten som sjabblat eller?

Satans Kung
467 Inlägg
20 oktober 2006
Grattis!!! Har följt denna tråd ett tag o det är riktigt kul när det går väl!!!

Fick du nått svar på varför det tog sån tid???

13,5 på Action Meet!!
LT-RACING http://www.ltracing.se

176 Inlägg
21 oktober 2006
Trådstartare
THEBADGUY skrev:
Åhh! grattis! Är inte alls som gör det smile

tackar smile

176 Inlägg
21 oktober 2006
Trådstartare
Mafghan skrev:
Vad sa han då? Varför har det dröjt? Hur kommer det sig att du fick det helt plötsligt`?

han blev väl trött på mig vad vet ja. ja sa bara att ja skulle blanda in polisen å att ja hade han adress å all historik på mailen som vi skickat. sen fick ja de. han påstod att de va bussgods som va segt. de va dom som hade gjort fel

176 Inlägg
21 oktober 2006
Trådstartare
in_cold skrev:
posten som sjabblat eller?

enligt honom va de posten som klyda, men de tror jai nte på.

176 Inlägg
21 oktober 2006
Trådstartare
Mr Lemon skrev:
Grattis!!! Har följt denna tråd ett tag o det är riktigt kul när det går väl!!!

Fick du nått svar på varför det tog sån tid???

han hade flera anledningar hela tiden varför de tog tid. orkar inte dra upp alla här, för som sagt de blev en hel del mail smile

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
21 oktober 2006
haha tur att det löste sig wink

Knegare
718 Inlägg
21 oktober 2006
Åk och hälsa på killen! wink

William 2009-02-20

143 Inlägg
25 oktober 2006
träffa en kompis idag som håller på med sin bil (laguna). så sa han att han hittat ett scoop på blocket. Fråga om det står något om säljes pga mc i annonsen, jepp sa han. Berätta försent att killen blåste folk så kompisen hade betlat och går och väntar på scoopet nu hmm Undrar hur många fler som inte läst den här tråden som betalat. 10,20,100?. även om jag har 25mil är det snart värt att åka dit om det inte kommer.

4 571 Inlägg
25 oktober 2006
Den pajasen mailade och ville köpa en del saker till mx-3 som jag hade till salu.
Men 1 dag efter jag skickat det som postförskott och payat fler hundra för frakt och emballage så ångrade han sig.

Sedan försökte han göra samma sak 1 vecka senare fast på andra delar men då ville jag inte ha med honom att göra.

Jag har iaf rapporterat annonsen eftersom jag också fick till svar att det var till salu och att jag skulle förskottsbetala.

Till dem som har betalat så föreslår jag en polisanmälan snabbast möjligt

Sök