3493
Sök

har fått generator vin i högtalarna

47 Inlägg
3 december 2007
Köp en kondensator, det tar bort störningarna från strömsidan smile. det funka för mig iaf smile asbra.

41 Inlägg
4 december 2007
Ett tips är att inte köpa billiga kablar och säkringar. en kompis köpte biltema kabel och säkring som small efter bara 1 vecka. lägg ut en saftig summa på kablage. mina kablage till min aktiva 10" kostade 500 kr paketpris. och jag har aldrig upplevt störningar. Du som har ströningar testa att byta ut strömkabeln och lågnivån, om du redan har det så kolla med din stereoåterförsäljare vad dom rekommenderar. smile

It ain't the ride but the rider

80 Inlägg
4 december 2007
Köp en lågnivå som är dubbelisolerad. Skulle tro att det är
därför det blir störningar. Det är mitt råd!

Volvo & Audi!

1 058 Inlägg
7 december 2007
Trådstartare
hej alla! det var inga som helst problem med kablaget eller lågnivåkablar eller dylikt.. det var mitt eget fel.

Jag hade jordat mitt slutsteg till framsystemet för dåligt, fanns grundfärg kvar vilket resulterat i att signaljorden brunnit upp.

Tack vare BAE, Bertilssons Auto Electronics fick jag lagat stereon! Tack för snabb service! Kan inte annat än att rekomendera honom efter att ha köpt kanonbra produkter och upplevt en superb service och hjälpsamhet!

PoLoud =D

Avstängd
63 Inlägg
7 juni 2010
kodde89 skrev:
Ett tips är att inte köpa billiga kablar och säkringar. en kompis köpte biltema kabel och säkring som small efter bara 1 vecka. lägg ut en saftig summa på kablage. mina kablage till min aktiva 10" kostade 500 kr paketpris. och jag har aldrig upplevt störningar. Du som har ströningar testa att byta ut strömkabeln och lågnivån, om du redan har det så kolla med din stereoåterförsäljare vad dom rekommenderar. smile

Onödigt det är inget kärnkraftverk han ska driva... 1,5mm2 = 10 A. Har ANVÄND snordyra kvalitets instrument och mätt strömmen som går vid max volym i min bil med 4 slutsteg och 8 högtalare så drog det 40A totalt.

Kablarnas pris avgör inte hur bra den är. Biltemas kablar fungerar utmärkt, men visst vill du slösa pengar på något du inte får valuta så vaersgo!

Full gas ger ras!

Sök