3290
Sök

Hur går man vidare vid en separation?

Pro Painter
449 Inlägg
6 juni 2010
Trådstartare
Hur kommer man på fötter igen efter en svår separation?
6 år och massa jobbiga saker senare och trots allt så slutar de illa...
Trodde aldrig att den skulle ta den vändningen den gjorde men egentligen borde jag väll inte vara förvånad efter allt som hänt.
Alla (nästan) man umgicks med innan är vänner som inte va mina innan.
Dom jag önskar jag kunde ha kvar går tyvärr inte (i mina ögon) då de konstant skulle bli ett val för dom om va dom ska säga eller hur dom ska göra i olika situationer.

Att gå vidare och träffa nån ny är tyvärr inget alternativ och "leva livet" som singel som jag antar att många tycker är inte heller ett alternativ för mig!!!

Tänkte egentligen inte posta detta här då de finns "folk" här som e väldigt inblandade i att separationen blev så svår som den blev och att de som fanns i förhållandet jag trodde fanns är fullständigt bortblåst!

/F

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

Defloratör.
641 Inlägg
6 juni 2010
Ja det är fan ingen dans på rosor att gå vidare men det gäller att bita ihop och ta en dag i taget. tyvärr

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

wtf.
85 Inlägg
6 juni 2010
ta god tid på dig, så småningom faller allt på platts. och se till att våga sörja och vara ledsen.

"Måste vara garagets vanligaste fråga? Använd sökfunktionen och håll tummarna för att inte datan krashar pga alla träffar."

4 005 Inlägg
6 juni 2010
Hur man kommer på fötter? Ja man tar en dag i taget. Ett gott tips är att försöka hitta på en ny aktivitet. T ex gå en ny kurs på komvux en kväll i veckan eller med ngt som är intressant, kanske nytt språk? Eller börja spela golf eller något. Kanske ut o börja jogga/cykla lite?

För mig hjälpte det att hitta på nya aktiviteter så att jag fick ett nytt liv så att säga. Något att se fram emot. Sen finns det ju 10 000 brudar som vill ha dig, just dig bar i sthlm har ju killingegänget räknat ut....

Norrlänning
643 Inlägg
7 juni 2010
"bryt ihop och gå vidare"

inte mycket annat att göra, och ingen mening att ångra något heller, gör det som känns bra, allt löser sig till slut!

Forummoderator
10 576 Inlägg
7 juni 2010
Detta passar bättre i din blogg.

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök