Okej den här frågan är kanske lite oavancerad för forumet men någon kan säkert ge bra förslag ändå:
Min bil har en FM-radio som satt i när jag köpte den. Jag vill ha så att jag kan koppla in min iPod och gärna spela CD. Det ska vara billigt. Typ det är det viktigaste. Sen är det bara ett plus om det är användarvänligt och låter hyfsat. Jag fattar att ljudet inte blir underbart men det viktigaste är att jag kan välja musik själv och slippa lyssna på radio
Tack för tipset. Ska kolla in den. Borde jag ha gjort när jag var i Blekinge i dagarna. Hmm, USB-anslutning på baksidan. Hade varit smidigare om det var på framsidan dock
Den har ju 2x stereo-RCA utgångar, AUX, CD och USB så den fungerar utmärkt att använda till allt möjligt. Den läser mappar och grejer på mina usb:er, till skillnad från biltema stereo som får damp så fort det är det minsta lilla konstiga.
Ljudkvalitén kan jag absolut inte klaga på, det som lät bra i biltemastereo låter "skit" i denna så att säga, den spelar ljudet mycket tydligare och renare!
Jag använder bara steg till mina högtalare, så jag kan inte uttala mig om effekten i stereon dock.
Den tar ju inte Ipoden genom USB vad jag vet, men du kan använda AUX:en istället