2901
Sök

varför har man gort om garaget.org???

3 Inlägg
27 oktober 2006
Trådstartare
va fan har man gort om all för!? man hittar ju inge ting tycker sidan är helt värdelös nu!!!sad
eller de e ju massa balla bilar så man kommer ju inte kuna holla sig borta;) men tycker den har blivit sämmre!

44 Inlägg
27 oktober 2006
Tycker att det blev mkt bättre, och varför lyssnade du inte på svenskalektionerna ? big_smile

mahaha

45 Inlägg
27 oktober 2006
Haha! Håller med Bloodhound...så det kan gå när man inte går på lektionerna smile *skämtar*

Tycker också att sidan blev mycket bättre..

3 Inlägg
27 oktober 2006
Trådstartare
men man kan ju inte gå in på ólika¨de olika modelerna som man kunde förut tycker jag e synd!! haha viset inte att man fick exstra udrevinsning på garaget de va ju en bra förbätring! wink

911 Inlägg
28 oktober 2006
Grymt snyggare  smile  Nästan lite 3d känsla

pic up the phone, wazzzaaa

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
28 oktober 2006
Stör mig lite på att den nya raden "flikar" ser konstiga ut, dom ser inklippta ut, men det är la en grafikbugg som kommer fixas snart.

EDIT: Never mind, det var Adblock som fuckade det. När annonserna togs bort så försöker den "kollapsa" sidan där så det inte blir ett fult tomrum, då hamnade knapparna helt fel.
Senast redigerat av FL3JM (28 oktober 2006)

.......
2 655 Inlägg
28 oktober 2006
ja måste hålla me om att de blev till de bättre fast de e lite bugg, för mej iallfall, de står hela tiden att ja har 1 ny komentar fast ja inte har de så de n blingar heöa tiden tongue

FreddeK
28 oktober 2006
var glad att sidan finns och att chrizz orkar hålla på! ge han lite beröm någon gång! tycker sidan är fin!

Scania, javisst.
237 Inlägg
28 oktober 2006
Sidan blev ju asgrym ju !!! smile än så länge funkar det för mig ivarjefall tongue

1 854 Inlägg
28 oktober 2006
fick en chock när jag loggade in, blev mycket bättre smile

öl kung
1 Inlägg
28 oktober 2006
bra gjort, snyggt.. ser lite mer sportigt ut!
funkar bra..

jag tänker i alla fall inte dö nyfiken!

Utanlem
895 Inlägg
28 oktober 2006
sidan såg utahelvete ut ett tag.. men efter fått webbläsarn att verkligen reloada hem ALLA bilder.. blev nästan helt ok.. nu antar jag att de bara e lite compatibility problems för oss FF användare...

Administratör
11 911 Inlägg
28 oktober 2006
Burken skrev:
sidan såg utahelvete ut ett tag.. men efter fått webbläsarn att verkligen reloada hem ALLA bilder.. blev nästan helt ok.. nu antar jag att de bara e lite compatibility problems för oss FF användare...

Det är helt normalt och beror på att gamla cachade filer används av vissa webbläsare, fast sidan har nytt innehåll. Problemen försvinner som du märkt när man laddat om sidan ordentligt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Administratör
11 911 Inlägg
28 oktober 2006
Jag låser den här tråden dock, och hänvisar hit istället: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=27244

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök