Hejsan allesammans behöver hjälp med precis det som stor i topic.
volvo s60 högtalare bak i bagaget är ur funktion hör inget ljud från den.
Har testat att ändra balansen i bilen men fortfarande samma sak.
Nu tänkte jag höra med er bil/ljudkunniga vad man kan göra för att veta om högtalaren är trasig eller om det är bara någon kontakt som glappar eller något dyligt. Har volvos stora ljudpaket i bilen.
Bjuder på stavfel och annat smått och gott MVH Tompa
var ute nyss och kolla på det. kan tillägga att det är höger bak också som är ur funktion och höger bak i baggaget. så det är något på högerstidan som spökar.
Swedenrockers det är orginal systemet i. jag ska göra det i morgon och testa om jag hinner annars blir det i helgen grymt tacksam för svar från båda i allefall
aa jag vet vart den sitter hade tänkt kolla på det idag men har haft fullt upp men ska kolla i morgon. Men antar att det är en grå sockerbit som du säger. och har kollat där underförrut då såg jag den grå sladden.För det står ingenstans på den gråa sockerbiten eller ? MVH Tompa
Nu har jag mät och donat i helgen alla kablar sitter som dom ska i högtalarna hela vänstersidan bak till skuffen är döda. i slutsteget fanns det ingen ström på de kablarna. Så nu grunnar jag på om det är telefonen i bilen dom har kopplat på de kablarna i stället men får inte ur sterion och vågar inte bänna för mycket har tagit ur skruven på sidan av sterion och flärpen som håller den men får inte ur sterion ändå. förslag. MVH tacksam för hjälp / tompa