3554
Sök

Volvo Original Baslåda till premium sound!

84 Inlägg
13 juli 2010
Trådstartare
Tjena jag tänkte fråga er . Om ni har en aning om Volvo kan montera denna 260 W baslåda i min C30 må tro?

Och det kan inte vara allt för komplicerat för dem å göra . Baslåda kostar 3100 kr vad tror ni montering å installation skulle gå på?

Eller går det och köpa denna från tex reserv dels bolag som mekonomen och såna sedan be någon monterade den.

Jag är i alla fall ute efter en baslåda som kan ta de flesta låga toner inge monster baslåda eller liknande utan något simpelt och ha.

Duger denna då till de flesta ljud som sagt jag är ingen ljud fanatiker vill bara att det ska låta bättre med mitt nurvarande original system som är Premium Sound . Känns lite snopet och betala 20 tusen för ett system som inte kan ta låga toner.

MVH Alden tacksam för alla svar.

http://img824.imageshack.us/img824/7520/260w.jpg

Uploaded with ImageShack.us

37 Inlägg
13 juli 2010
Tror inte dom går med på att Montera en XC60-låda i en C30, sen går lådan på 7350:- sen om du ska betala för montering på nåt som inte ska sitta där orginal skulle jag tro att dom tar bra betalt, och för två 6,5" element känns de väldigt dyrt !, tror du får både bättre å djupare ljud med en 12" eller 10" och billigare! om du köper de i en Ljudbutik, dom monterar nog dit de också om du vill de !

84 Inlägg
13 juli 2010
Trådstartare
Tackar för svaret :-)

Sök