2302
Sök

Lackerare i jkpg

7 Inlägg
21 juli 2010
Trådstartare
Hej,

Har en parkeringsskada på bilen som jag skulle behöva ha åtgärdat.
Har försökt kontakta chipsaway.se men utan resultat. Någon som vet varför de inte svarar när man ringer?
Är det möjligtvis någon som känner till en bra och inte svindyr lackerare i jkpg trakten som kan åta sig jobbet?

Tacksam för svar..
Senast redigerat av rambo_amadeus (21 juli 2010)

"Igitur qui desiderat pacem, praeparet bellum" - Publius Flavius Vegetius Renatus

308 Inlägg
22 juli 2010
Har hört att Kindboms på Kabelvägen ska vara bra. Inte fått nått gjort där själv men en polare var väldigt nöjd med både pris och färgmatchning.

Gangster
61 Inlägg
22 juli 2010
YipYip skrev:
Har hört att Kindboms på Kabelvägen ska vara bra. Inte fått nått gjort där själv men en polare var väldigt nöjd med både pris och färgmatchning.

Sett en bil som hellackades där (bmw 320 touring -89 om jag inte minns fel) den lackades alpine vit och resultatet va en bil med rinningar och apelsineffekt. Vet inte om ägaren till bilen fick det tillfixat då han valde att göra allt utan kvitto.

308 Inlägg
23 juli 2010
okej. Ja det är ju det sista man vill ha. Dom kanske är bättre på små delar. Eller om man gör det med kvitto.

7 Inlägg
23 juli 2010
Trådstartare
Ok, det är inte bra ifall det blir rinningar eller apelsineffekt.
Det handlar eg om "spot repair" eller vad det kallas. Är tråkigt ifall man måste lacka om hela fronten för då blir det genast mycket dyrare...
Är tacksam för fler tips! smile

"Igitur qui desiderat pacem, praeparet bellum" - Publius Flavius Vegetius Renatus

308 Inlägg
24 juli 2010
jag är lite i behov av det oxå så hittar du någon bra gubbe så skriv gärna ner vem det är smile

Sök