3640
Sök

Honda civic type R championship White..

103 Inlägg
10 juni 2010
Trådstartare
Tjenare...

Är i tankarna på att skaffa mig en honda civic type R championship white..
Det jag undrar är om någon vet om det finns en färg på den bilen som heter "championship white pearl".
Har nämligen sett på olika bilfirmors sidor att dem skriver "white pearl", Vill veta om dem bara skriver fel eller om det nu finns en som heter "championship white" Och en som heter "championship white pearl"..

Tacksam för svar.

5 Inlägg
1 augusti 2010
Jag har precis i dagarna blivit med denna Honda och jag kommer från en Audi TT -99 och jag måste få säga att jag är mycket glatt överraskad. Jag vill INTE kliva ut från den. Jag vill sova i den, jag vill bo i den. Det är en mycket trevlig bekantskap. Jag hittade den av en slump på en bilfirma uppe i Luleå och det var tycke vid första ögonkastet. Säljaren fick kanske lite dåligt intryck av mig när jag kom in i lite slitna jeans och t-shirt var inte alls sugen på att låta mig testa bilen. Han ville köra själv. Men efter lite snackande i bilen så bytte vi plats. Det var nog den kortaste provturen någonsin. Sen var det bara hem och sova på saken. Dag tre så gick jag in igen och förklarade att jag var mycket intresserad av den och att jag ville provköra den igen. Denna gång utan med passagerare. Det var då jag bestämde mig. Maken till rolig bil. Audi TT mår vara en frisörracer men det är trots allt en riktigt trevlig maskin i den (1.8T). Men denna... Jisses... Den riktigt skriker efter att få bli piskad, hårt och ofta. Jag tar den till butiken runt hörnet. Jag kör den till jobbet (5 minuters promenad). Jag är helt enkelt fast. Denna kommer jag inte att göra mig av med. Den ska jag bli begravd i.
Nu har jag kört strax under 150 mil och det kommer att bli fler.  Kan bara säga KÖP! Den är värd det.

(Ja, bilen är i Champinship White Pearl och det finns bara den varianten, alla i denna serie har pearl)
Senast redigerat av ReaLBoZMaN (1 augusti 2010)

Sök