Känns som bilderna var väldigt mycket "Ned ifrån och upp", alltså riktade uppåt. Jag tror du har lättare att få br aljus om du vänder på det eller iaf inte tar med så mkt himmel.. Du ser ju att det är klar skillnad på ljuset i bild 4-5 jämfört med de andra
På bild 3 ser man att du lagt ramen inuti bilden istället för utanpå, vilket i just denna bild resulterat i att vänster bakdäck inte kommit med helt och hållet. Om det ska vara en bild på hela bilen är det snyggare om hela bilen är med.
Lägg gärna även in bilder i forumet med de koder (BBCode) du hittar i högerspalten när du tittar på någon av bilderna under din bil här på garaget (i sektionen med rubriken "Länka till bilden") så blir de i rätt storlek och laddar mycket snabbare. (Det tog flertalet sekunder för mig att ladda denna tråd även om jag sitter på 100 Mbit/s.)
Bild 1: Har nog inte sett någon så överskärpt bild någon gång. Det kan skilja mycket mellan olika skärmar! Bilder redigerade på min gamla blir mer skärpta när jag kollar på de på min nya skärm eftersom den gamla var så oskarp så det som blev snyggt på den skärmen blev i vissa fall överskärpt på nya. Nu nämnde du visserligen att den kanske var överskärpt, men det jag ser på min skärm är en sån överskärpa att det ser ut som du lagt på ett noise-layer i ps. Är den så brusig för dig också?
De fyra andra bilderna såg bättre ut. Vissa är lite snålt beskurna och bakgrunderna är lite stökiga ibland. Lite mer cleana bakgrunder gör mycket för bilderna. Tycker i alla fall jag
Bild 1: Har nog inte sett någon så överskärpt bild någon gång. Det kan skilja mycket mellan olika skärmar!)
Hahaa, då har du inte sett mkt;) Skämt å sido. Jag upplever bilden oxå skarp, men inte så mkt. Kan ju som du säger skilja på skärmar. Jag la till mer skärpa, samt redigerat ljuset.
Edit, förstorade bilden, nu förstår jag att du upplevde bilden som du gjorde.
Bild 1: Har nog inte sett någon så överskärpt bild någon gång. Det kan skilja mycket mellan olika skärmar!)
Hahaa, då har du inte sett mkt;) Skämt å sido. Jag upplever bilden oxå skarp, men inte så mkt. Kan ju som du säger skilja på skärmar. Jag la till mer skärpa, samt redigerat ljuset.
Haha, jag förstod att bilden inte såg likadan ut för dig. Ny versionen ser bättre ut. Skulle vara intressant att veta vad du har för skärm?
Haha, jag förstod att bilden inte såg likadan ut för dig. Ny versionen ser bättre ut. Skulle vara intressant att veta vad du har för skärm?
Sitter på en gammal samsung SyncMaster920n, bilden såg "ok" ut i förminskad version, men vid full bild, var det otäckt.