Vill först och främst rikta ett stort tack till alla som kom till träffen. Jag hoppas även att ni var nöjda över domarkvalitén då vi försökte ge så mycket tid som möjligt till alla bilar som var där. För att Döma allt så lika som möjligt så satte vi upp ett protokoll i fredags kväll..
Jag hade jättetrevligt och det var jättetrevligt över att få se en hel del fina bilar även om inte så många kom. Så var klassen på bilarna mycket hög!
Vill också tacka alla för en riktigt trevlig träff Domarna gjorde ett bra jobb, även arrangörerna Kommer att komma nästa år igen om ni arrangerar denna träff då med och det hoppas jag att ni gör!
Tusen tack till alla utställare, besökare och till våra domare!
Trots det något oroliga vädret blev det en riktigt lyckad dag, cirka 40 stycken finfina bilar stod och glänste på torget. Tyvärr gjorde vinden att piloten inte kunde landa på vattnet utanför stan och plocka upp vår fotograf, men jag knäppte en bunt med kort på marken i alla fall.
Ibland måste man lösa saker temporärt för att kunna åka lite. bilen har stått stilla för mycket i sommar redan. fungerar bra ju men håller på med att bygga ett rör som ska gå ner bakom lyset för att få mer kall luft men väntar på lite material till detta.