toppen ska du momentdra och vinkeldras först 20nm sen 60nm och efter det vinkeldras 130grader! Har även för mej att du ska korsdra toppen. om du har haft bort den glöm ej att byta packning och skruvar till toppen, och när du byter kamrem ska man även byta vatten pumpen.. har jag för mig, du kan dubbelkolla med en volvo verkstad, va ju några år sedan jag skruvade volvo sist xD
toppen ska du momentdra och vinkeldras först 20nm sen 60nm och efter det vinkeldras 130grader! Har även för mej att du ska korsdra toppen. om du har haft bort den glöm ej att byta packning och skruvar till toppen, och när du byter kamrem ska man även byta vatten pumpen.. har jag för mig, du kan dubbelkolla med en volvo verkstad, va ju några år sedan jag skruvade volvo sist xD
Finns alltid en fin ordning man ska dra topplock med, så de är nog bäst att leta fram den
mja... man ställer kammarna efter spåren på andra sidan. en haynesbok är väl investerade pengar
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-