3742
Sök

Vätgas drift.

Med lem
164 Inlägg
9 januari 2009
Trådstartare
Som överskriften lyder , det handlar om att köra på vätgas.

Jag har kollat på nätet och surfat på massor av sidor, finns det någon här med samma intresse för detta högexplosiva billiga drivmedlet ?

Jag har fått fram hur man framställer det och gjort vissa tester, ajsing bajsing vad det smäller när man antänder såpbubblor med vätgas i. har massor av frågor på hur mycket som går åt till tex en bilmotor .. polaren testade på gräsklipparen ( det är alltid det första objektet ,  min går på E85 *ler* ) och f*n det verkade funka, om allt går som planerat så skall iaf min klippare få gå på ”vatten” i sommar.

Men frågan är hur mycket man behöver ha för att en bilmotor skall funka . hur  styr man mängden som skall in i motorn . En gräsklippare skall ju alltid gå på fullgas så där var problemet inte så stort .

Som sagt finns det fler som har funderingar på detta fantastiska bränslet eller är jag bara lite knäpp?
Senast redigerat av Instabil (9 januari 2009)

Assumtion is the mother of all fuckupps
Assume =ASS/U/ME = assume makes an ASS of U and ME.
Den enes Antagande blir lätt någon annans Sanning.

Med.lem
3 759 Inlägg
9 januari 2009
Instabil skrev:

Jag har kollat på nätet och surfat på massor av sidor, finns det någon här med samma intresse för detta högexplosiva billiga drivmedlet ?

Jag har fått fram hur man framställer det och gjort vissa tester, ajsing bajsing vad det smäller när man antänder såpbubblor med vätgas i. har massor av frågor på hur mycket som går åt till tex en bilmotor .. polaren testade på gräsklipparen ( det är alltid det första objektet , precis som min går på E85 *ler* ) och f*n det verkade funka, om allt går som planerat så skall iaf min klippare få gå på ”vatten” i sommar.

Men frågan är hur mycket man behöver ha för att en bilmotor skall funka . hur  styr man mängden som skall in i motorn . En gräsklippare skall ju alltid gå på fullgas så där var problemet inte så stort .

Som sagt finns det fler som har funderingar på detta fantastiska bränslet eller är jag bara lite knäpp

Du ska nog dubbelkolla den wink

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

this shit's got to go
183 Inlägg
15 augusti 2010
Instabil skrev:

Jag har fått fram hur man framställer det och gjort vissa tester, ajsing bajsing vad det smäller när man antänder såpbubblor med vätgas i. har massor av frågor på hur mycket som går åt till tex en bilmotor .. polaren testade på gräsklipparen ( det är alltid det första objektet ,  min går på E85 *ler* ) och f*n det verkade funka, om allt går som planerat så skall iaf min klippare få gå på ”vatten” i sommar.

Som sagt finns det fler som har funderingar på detta fantastiska bränslet eller är jag bara lite knäpp?

Jag inte bara funderar på detta fantastiska brännsle jag har full rulle på tillvärkningen av en hho generator!

Hur går klipparen? rätt gammal tråd så du borde ju ha rulle på den nu?

Man får inte va slö för då blir man dö

10 287 Inlägg
15 augusti 2010
Tråd låst.

Inte lyfta gammal tråd när det nu finns en ny.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök