3747
Sök

HTC Hero nått att ha?

347 Inlägg
24 augusti 2010
AntrE skrev:
mb_pucken skrev:
då tycker ja du gör ett bra val big_smile nu vet ja inte om de finns på hero men ja köt nå program så ja bland annat kan styra min dator smile kör bärbar å har kort kabel till tv:n så gissa om de är skönt när man fjärrstyr datorn via telefonen när man ska kolla på film osv:D sen har ja aven lagt upp en server på datorn så ja kommer åt all min musik på datorn därigenom så ja inte behöver använda spotefy så ofta:) känns som världen för androider och andra telefoner är oändlig:D

låter underbart! du råkar inte veta om spotify funkar till android?? big_smile

Det gör det naturligtvis men du måste ha premiumkonto. Finns också en mängd olika program så att du kan lyssna på musiken du har på din dator sålänge den är igång och har internet som pucken skrev

2 140 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
davel skrev:
AntrE skrev:
mb_pucken skrev:
då tycker ja du gör ett bra val big_smile nu vet ja inte om de finns på hero men ja köt nå program så ja bland annat kan styra min dator smile kör bärbar å har kort kabel till tv:n så gissa om de är skönt när man fjärrstyr datorn via telefonen när man ska kolla på film osv:D sen har ja aven lagt upp en server på datorn så ja kommer åt all min musik på datorn därigenom så ja inte behöver använda spotefy så ofta:) känns som världen för androider och andra telefoner är oändlig:D

Det gör det naturligtvis men du måste ha premiumkonto. Finns också en mängd olika program så att du kan lyssna på musiken du har på din dator sålänge den är igång och har internet som pucken skrev

äsh! finns det inte så man kan ha spotify free?

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

347 Inlägg
24 augusti 2010
AntrE skrev:
davel skrev:
AntrE skrev:

nej det gör det inte till någon mobil... Det är så spotify har bestämt det.

2 140 Inlägg
24 augusti 2010
Trådstartare
davel skrev:
AntrE skrev:
davel skrev:

nej det gör det inte till någon mobil... Det är så spotify har bestämt det.

skit.. tongue aja får väl punga ut med de där 99kr då tongue

Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.

Sök