Tänkte bara kolla vart alla ni som har Garaget.org´s logga i framrutan + ert namn vart ni får tag på den dekalen någonstans... för dom säljer juh inte den här på sidan...
dekaltrim.nu kudne man köpa förut, men nu får man bara om man har/är med i någon topplista här.. du får göra en egen i någon annan textstil liknande gorgs
Jaha okej, så man får inte ha exakt samma som deras logga då? vad tror du en sådan kostar att göra?
du kan inte göra en exakt likadan som garaget har, eftersom dom inte har den texttypen att välja på men jag gjorde min så snarlik jag kunde iaf. Du kan ju kolla in min bil så ser du den. köpte den från dekaltrim.se
du kan inte göra en exakt likadan som garaget har, eftersom dom inte har den texttypen att välja på men jag gjorde min så snarlik jag kunde iaf. Du kan ju kolla in min bil så ser du den. köpte den från dekaltrim.se
Okej vad kostade den där på dekaltrim då? Vilken av bilarna é d? volvon eller audin? tyckte jag såg inget på någon av dom.. =S eller bara jag som missade kanske?
den sitter på volvon jag betalade ca 108kr för den med frakt skriv garaget som rabatt kod så får man 15%rabatt eller så kolla på en bild där du bara ser rutan, du kan ju givetvis beställa enligt egna mått också
den sitter på volvon jag betalade ca 108kr för den med frakt skriv garaget som rabatt kod så får man 15%rabatt eller så kolla på en bild där du bara ser rutan, du kan ju givetvis beställa enligt egna mått också
Jaja nu hittade jag den! Du kommer myligvis inte ihåg vad den textilen hette som du använde?
Jaja nu hittade jag den! Du kommer myligvis inte ihåg vad den textilen hette som du använde?
MvH: Bengan
Då gick jag in fliken designa egen dekal eller vad det står, sen var det textsnitt 9004 Storleken är 20x400mm Blankvit