2923
Sök

Torkararm bak till V40, vad är snyggast ?

17 Inlägg
7 juli 2010
Trådstartare
Hej, har en volvo v40 t4 årsm 98. sitter en sjukt ful arm utan någon kåpa eller något liknande på nu och den stör mig ! Vad Tycker ni är snyggast och hyffsat lätt att få dit ? Kom gärna med många förslag

tack på förhand //Johan

378 Inlägg
22 juli 2010
Har sett någon som monterat en arm från V90. Har funderat på att testa de själv faktiskt.

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

I got Dubs!
2 423 Inlägg
22 juli 2010
Snyggast är att plocka bort den och sätta ett svart täcklock över!

378 Inlägg
30 augusti 2010
Dubs skrev:
Snyggast är att plocka bort den och sätta ett svart täcklock över!

Har jag gjort på min nu. Blev myyycke finare (=

Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

70 Inlägg
30 augusti 2010
V90 och lackad i samma färg som bilen är galet snyggt på en V40 smile

977 Inlägg
30 augusti 2010
Lånar tråden lite. Läste att många täckt efter torkaren med plugg. Var köpte ni den? Har letat som en tok utan att hitta någon.

378 Inlägg
30 augusti 2010
-ekgbg- skrev:
Lånar tråden lite. Läste att många täckt efter torkaren med plugg. Var köpte ni den? Har letat som en tok utan att hitta någon.

Biltema har krom pluggar. Inget jag tyckte om så jag tillverkade egen svart plugg ^^

977 Inlägg
30 augusti 2010
-Brink- skrev:
-ekgbg- skrev:

Biltema har krom pluggar. Inget jag tyckte om så jag tillverkade egen svart plugg ^^

Det va tyvärr den enda jag hittade också så just nu sitter den på bilen men är ute efter en helt svart.

Rekondare
236 Inlägg
30 augusti 2010
Finns spray färg smile

95% av sveriges kvinnor har ett bra sexliv.. resten hinner jag inte med!

378 Inlägg
30 augusti 2010
Rubbster skrev:
Finns spray färg smile

Lite svårare att måla på krom bara tyvärr "/

Sök