1881
Sök

Tips på vad man kan sätta in i min Saab 9000?

12 Inlägg
12 september 2010
Trådstartare
Precis som överskriften lyder jag har en del funderingar kring att använda mig av min fantasi och kanske eran för att bygga något fräckt i min Saab big_smile

Jag är öppen för alla förslag och självfallet kommer de postas och uppdateras med bilder här i tråden smile

Till exempel ett ölfat i reservdäcks hålet med en walbropump som leder godsakerna i rör till alla sätena ?

Dom mest galna grejerna gillar jag så posta era förslag!

Tack på förhand //H.W

...!!!???
257 Inlägg
12 september 2010
Elektriska slingor i alla säten förutom förarplatsen.

Sköter sig inte dina passagerare ger du dem helt enkelt en liten elektrisk chock. Eventuellt kan du även kanske komplettera med diverse varningslampor som du kan tända när de ligger på gränsen ordningsmässigt...

Fixar du detta blir du min idol wink

12 Inlägg
12 september 2010
Trådstartare
Ompa2000 skrev:
Elektriska slingor i alla säten förutom förarplatsen.

Sköter sig inte dina passagerare ger du dem helt enkelt en liten elektrisk chock. Eventuellt kan du även kanske komplettera med diverse varningslampor som du kan tända när de ligger på gränsen ordningsmässigt...

Fixar du detta blir du min idol wink

HAHA klockren ide dessvärre så sköter sig inte mina passagerare så vi får väl se wink sånna förslag gillar jag sjukt kul ska se vad man får mer wink

A small step for Sloth, a giant leap for Slothkind
3 929 Inlägg
12 september 2010
Glöm inte att pimpa bilen!

Gör ett scoop på huven!

Kapa ett sträck diagonalt.
Sedan öppna huven, lägg en träkloss perfekt vid det kapade träcken och smäll igen huven och TADAA! Ett scoop! Minst 50hk där wink

Sedan får du fixa Boudicea ala Jeremy Clarkson style!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f9/Jeremy_Clarkson%27s_Top_Gear_Fiat_Police_Car.jpg/800px-Jeremy_Clarkson%27s_Top_Gear_Fiat_Police_Car.jpg

Kolla gärna in min garage tråd - Garaget Zoo! - http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=203067

Sök