2790
Sök

projektet nerlagt

12 Inlägg
14 augusti 2010
Aj aj aj, tur att du klarade dig oskadd!
Riktigt synd på bilen!

Kapten Krook

1 051 Inlägg
14 augusti 2010
Shit... jag körde igenom hjälmshult igår igen och såg den, sen stod jag och tankade på väla så såg jag att du kom körande, väldigt fin bil, men synd att de gick så sen...

Hjultomte
1 500 Inlägg
14 augusti 2010
Den verkar ha en förbannelse på sig. sad Jävligt tråkigt måtte ja siga.

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!

2 419 Inlägg
14 augusti 2010
Riktigt kul att se vad som händer med denna bilen nu! smile verkar vara en förbannels över bilen wink skämt åsido hur skall du göra nu?

873 Inlägg
17 augusti 2010
stackars sate sad , lider med dig

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432

2 077 Inlägg
17 augusti 2010
Hoppas det löser sig smile
Ser fram emot och se den senare då smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

119 Inlägg
17 augusti 2010
det ser ju ut som att du har klarat bilen jättefint. jag kan aldrig tänka mig att det blir några problem att fixa. lycka till!

hellre ger jag fan i det helt och hållet, än att jag fuskar ihop det...

1 051 Inlägg
17 augusti 2010
Glasfiber håller bra ser vi hmm Hehe bara säg till så kan jag bli meckar slav big_smile

5 111 Inlägg
18 augusti 2010
Vad har försäkringskassan med din bil att göra? wink

Surt i alla fall...men det var ju bra att den inte var sned.

1 051 Inlägg
18 augusti 2010
Surt sad Ja de e bara ett rent helvete med sånt, dem själva vet bara hur mans ak försöka lura folk, men dme vet inget om bilar, men sen finns ju "sport & Mc" dem vet ju iallafall avd dem gör, för min farsa hade Supran där innan tongue

Jlmmy
19 augusti 2010
J-spec.se har både framskärmar/huv och front! smile
Framlampor vet jag dock inte, ta en titt på nogs kanske?

Keep it up, mvh
Senast redigerat av Jlmmy (19 augusti 2010)

The Bear
293 Inlägg
19 augusti 2010
ja.. försäkringsbolag, dom är roliga dom.. ibland undrar man ens varför man har dem. 8-)

Hobbymekaniker som trollar ihop det mesta med lite tur och skicklighet ;-)
/Besiktningstekniker

1 051 Inlägg
10 september 2010
Tjena, såg din bil stående utanför ditt hem både igår och idag smile Men kunde inte se skadorna för fick bara en sekunds titt, hoppas allt löser sig med blodsugarna ("försäkringsbolaget")

873 Inlägg
10 september 2010
tror tyvärr att det inte går å förhindra att du blir av med bilen och får en summa pengar för vad dem )försäkringsbolaget) anser bilen vara värd , ang dina eftermarknads delar så kan ett försäkringsbolag aldrig ta det i hänsyn till vad din bil är värd , så vida du inte uppgett vad som är eftermarknads delar å vad som är original , gör man det kanske bolagen kan ta det i beräkning när sådant händer , men då blir givitvis försäkringen svindyr ,

hade du uppget innan vad som var vad ????

hoppas att det löser sig å att jag har fel ( att du hittar nå kryphål i lagen)  så du får bygga vidare på denna olycksförföljda bil

mvh Mike

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432

KHRacing
13 september 2010
NOOX skrev:
tror tyvärr att det inte går å förhindra att du blir av med bilen och får en summa pengar för vad dem )försäkringsbolaget) anser bilen vara värd , ang dina eftermarknads delar så kan ett försäkringsbolag aldrig ta det i hänsyn till vad din bil är värd , så vida du inte uppgett vad som är eftermarknads delar å vad som är original , gör man det kanske bolagen kan ta det i beräkning när sådant händer , men då blir givitvis försäkringen svindyr ,

hade du uppget innan vad som var vad ????

hoppas att det löser sig å att jag har fel ( att du hittar nå kryphål i lagen)  så du får bygga vidare på denna olycksförföljda bil

mvh Mike

Försäkrningsbolaget äger inte rätten till hans bil så där har du helt fel.

Så de kan inte beslagta den, det är helt o hållet upp till TS om han vill behålla den & ev: få en mindre summa som ersätning & laga den själv,  eller få en summa för fordonet om det blir inlöst.

vänligen / Kristian

Sök