Shit... jag körde igenom hjälmshult igår igen och såg den, sen stod jag och tankade på väla så såg jag att du kom körande, väldigt fin bil, men synd att de gick så sen...
Surt Ja de e bara ett rent helvete med sånt, dem själva vet bara hur mans ak försöka lura folk, men dme vet inget om bilar, men sen finns ju "sport & Mc" dem vet ju iallafall avd dem gör, för min farsa hade Supran där innan
Tjena, såg din bil stående utanför ditt hem både igår och idag Men kunde inte se skadorna för fick bara en sekunds titt, hoppas allt löser sig med blodsugarna ("försäkringsbolaget")
tror tyvärr att det inte går å förhindra att du blir av med bilen och får en summa pengar för vad dem )försäkringsbolaget) anser bilen vara värd , ang dina eftermarknads delar så kan ett försäkringsbolag aldrig ta det i hänsyn till vad din bil är värd , så vida du inte uppgett vad som är eftermarknads delar å vad som är original , gör man det kanske bolagen kan ta det i beräkning när sådant händer , men då blir givitvis försäkringen svindyr ,
hade du uppget innan vad som var vad ????
hoppas att det löser sig å att jag har fel ( att du hittar nå kryphål i lagen) så du får bygga vidare på denna olycksförföljda bil
tror tyvärr att det inte går å förhindra att du blir av med bilen och får en summa pengar för vad dem )försäkringsbolaget) anser bilen vara värd , ang dina eftermarknads delar så kan ett försäkringsbolag aldrig ta det i hänsyn till vad din bil är värd , så vida du inte uppgett vad som är eftermarknads delar å vad som är original , gör man det kanske bolagen kan ta det i beräkning när sådant händer , men då blir givitvis försäkringen svindyr ,
hade du uppget innan vad som var vad ????
hoppas att det löser sig å att jag har fel ( att du hittar nå kryphål i lagen) så du får bygga vidare på denna olycksförföljda bil
mvh Mike
Försäkrningsbolaget äger inte rätten till hans bil så där har du helt fel.
Så de kan inte beslagta den, det är helt o hållet upp till TS om han vill behålla den & ev: få en mindre summa som ersätning & laga den själv, eller få en summa för fordonet om det blir inlöst.