2681
Sök

Söker DIG som sökte mig efter att jag rappade på bussen 7/9-10

238 Inlägg
12 september 2010
Trådstartare
Tja!

Söker efter DIG som sökte mig i Tisdags efter att jag spottat några rader för 3 polare på bussen i tisdags!

Nu i veckan i tisdags (7/9) var jag påväg hem från skolan på buss 324a från Halmstad till Laholm.
Jag satt längst bak i bussen med 3 polare. Vid högskolan hoppade du på och satte dig ganska långt bak i bussen. Minns att du hade problem med köp av bussbiljett och den engelskbrytande busschauffören gick bak till dig med ett kvitto när bussen stannade några hålplatser längre fram. Du lyssnade på musik i dina lurar.

Ungefär i höjd med Veinge började jag spotta en text jag skrivit för 3 polare. Gick sedan av på busstationen i Laholm och du frågade mina vänner om de var jag som rappade. Du hade enligt en av mina polare jobbat med musik i typ 14 år och ville kontakta mig.

-Vet att de är att sätta ribban ganska högt att skriva här på Garaget. Men vem vet? Du kanske är medlem här?

Är för övrigt nyfiken vad du ville prata om smile

Mvh/Daniel

What more can I say? Gumball 3000 for the win, baby!

3 714 Inlägg
12 september 2010
enklast borde väl vara att sätta upp nån lapp om det i affärer samt vid högskolan kanske?

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

1 534 Inlägg
12 september 2010
Hade personen verkligen velat kontakta dig hade han antagligen gått efter dig då du gick av bussen eller lämnat numret till dina polare som han frågade

Låter för bra för och vara sant enligt mig

711 Inlägg
12 september 2010
Iam2fast4U skrev:
Hade personen verkligen velat kontakta dig hade han antagligen gått efter dig då du gick av bussen eller lämnat numret till dina polare som han frågade

Ja exakt,din polare satt där och kunde antingen gett ut ditt nummer eller så
kunde han/hon lämnat sitt.Kanske dina polare som lattjar med dig bara smile

238 Inlägg
13 september 2010
Trådstartare
jimbon skrev:
Iam2fast4U skrev:

Nej. Men dom gav ut fel mail adress. Jag är inte desperat för kontakt med denna person tongue Men är bara nyfiken.

Han frågade mina vänner om vem de va, så han visste inte att de va jag.

/Tack ändå för seriösa svar till skillnad från Flashback forum

...!!!???
257 Inlägg
13 september 2010
Dannii skrev:
jimbon skrev:
Iam2fast4U skrev:

Nej. Men dom gav ut fel mail adress. Jag är inte desperat för kontakt med denna person tongue Men är bara nyfiken.

Oj nu blev jag intresserad, länka tråden så man kanske kan få sig ett gott skratt smile

238 Inlägg
13 september 2010
Trådstartare
Ompa2000 skrev:
Dannii skrev:
jimbon skrev:

Oj nu blev jag intresserad, länka tråden så man kanske kan få sig ett gott skratt smile

Haha LOL! Dom tog bort tråden? Visste inte ens om mig. Hade exakt samma titel som denna fast på flashback.

Dom börjde typ hålla på "LoL jag är Göran G, Jag spottar DE. Har alla mina bros från ekonomi avDELningeeen".. Så sa han senare att han va 29 år me barn o allt -_- moget o så.

Sök