3737
Sök

BMW e36 projekt - (^^,) -=Uppdatering 12 Augusti=-

-sommar ska de va....
4 532 Inlägg
12 augusti 2010
Kul att se hur jobbet löper framåt. Stor skillnad sen du fixade bromsarna, finns inget tråkigare än när fälgarna är stora och öppna och rostiga bromsok och trummor syns. jag hade föredragit svart på grejorna men det är bra att man har olika smak. Toningen på strålkastarna kommer du få problem med , både av polis och besiktning samt inte minst nu då det blir höst och mörkt , du tror att du är utan lyse ,så dåligt kommer det att skina.
Jag fortsätter följa dig....

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .

Wtf do you want?!
234 Inlägg
12 augusti 2010
Trådstartare
eastmotorsport skrev:
Kul att se hur jobbet löper framåt. Stor skillnad sen du fixade bromsarna, finns inget tråkigare än när fälgarna är stora och öppna och rostiga bromsok och trummor syns. jag hade föredragit svart på grejorna men det är bra att man har olika smak. Toningen på strålkastarna kommer du få problem med , både av polis och besiktning samt inte minst nu då det blir höst och mörkt , du tror att du är utan lyse ,så dåligt kommer det att skina.

Tackar Tackar, men toningen är borta... tog bort det för längesen men har inte lagt upp något..
Har satt i angel eyes ringar nu också, men har inte lagt upp bilder, men de kommer nog upp imorgon smile

You'll always walk alone!

Wtf do you want?!
234 Inlägg
12 augusti 2010
Trådstartare
eastmotorsport skrev:

Och sen det där med broms oken glömde jag bort att svara om.. men jag tyckte inte att det spelade någon roll vad det var för färg, men bara att det inte lyser upp så mycket som t.ex. rött, eller annan färg..
så tog bara silvrigt..

You'll always walk alone!

14 Inlägg
14 september 2010
Blir bara cöölare o collare

Sök