Tänkte inte skriva så mycket. Tänkte ha mest bilder och lite beskrivningar
*Xenon 8000K [x] *Ny stereo [x] *Nya sidoblinkers [x] *Nya blinkers, fram (ska tonas) [x] *Nya bakljus [x] *Baslåda [/] *Slutsteg [/] *Nya regskyltar [x] *Sänkas i fram [] *Ta bort sista ljuddämparn [] *Utblås [] *Angel eyes ringar [x] Det här är lite av det jag tänkte göra. mer planer kommer nog senare, men kom med ideer också
Det här blir den första bilden
Har gjort lite grejer på bilen, men orkar inte lägga upp bilderna just nu så jag får fixa det imorgon
Men fick hem mina nya baklysen som jag beställt från en tysk hemsida. kommer inte ihåg va den heter, men kan kolla upp det om det är nån som vill kolla något där.
Självklart var det bara att skynda sig ut till garaget och börja montera
Själv blev jag väldigt nöjd. tycker det blev riktigt snyggt.
inga kommentarer än? Kanske blir lite bättre när man kommer in i det lite
Har inte blivit mycket gjort nu. Men jag har lackat grillen svart. Har ingen före-bild men den va iaf kromad innan.
Så här blev den efter några lager färg Inte så bra bild, men bättre kommer senare. Det är bara en dålig mobilkamera.
Tycker det blev riktigt bra faktiskt OKQ8 hade nån färg som hette halvblank, och den blev faktiskt riktigt bra
Nästa blir väl att beställa hem nya regplåtar och köpa lite färg för snygga till bromsokar och skivor. Eller imorgon tänkte jag sätta på spacers för att kunna svänga fullt utan att det låter krig
aa, ja med tänkte börja med det när jag får pengar. ska jobba 3 veckor nu, sen tänkte jag slå till på lite ljud och slutrör, tänkte också ta bort sista ljuddämparen då
Har varit ute i garaget idag och snyggat till bromsok, skivor, mm.
Så där såg det ut innan jag började.. oken, skivor fjäderben har snyggats till Vet att ni lider med mig
Ingen bra bild, men man ser att jag håller på iaf.
Glömde bort att ta en bild när det var fixat men råkade dra på hjulet, sen orkade jag inte att ta loss det igen.. får fixa nån bild senare. Men så blev det iaf.
Så blev det i bak.
Skitig bil, men här ser man litegrann hur det är med tonade lysen och den svarta grillen.
Och en gratis bild. bilder på bakljusen finns redan, men ändå
Så... nu ska vi bara vänta på dom nya regskyltarna och sen ska jag beställa svarta BMW-emblem också.
köp angeleyes klarglaslampor fram. ! sedan ett tips är att sätta in blåa blinkerslampor i baklyktona.! blir sjukt snyggt. bra jobbat med bromsarna. tummen upp
köp angeleyes klarglaslampor fram. ! sedan ett tips är att sätta in blåa blinkerslampor i baklyktona.! blir sjukt snyggt. bra jobbat med bromsarna. tummen upp
Har hänt litegrann på bilen som inte lagts upp här, har inte orkat fortsätta med tråden.. men vet inte kanske fortsätter ändå
Tackar tackar.. ska nog sätta i krom lampor i bak. o sen får vi se med angel eyesen kanske åker i faktiskt...
Har kollat på litebaslådor nu bara... så snart åker det i också
O sen så är det toningen av framlysena som är borttaget.. men toningen på blinkers är kvar...