2624
Sök

Angående: Köpstaden / Sommarlands Träff Fredag 17/9

145 Inlägg
17 september 2010
ska bli skoj,  hoppas de kommer mycke folk big_smile

Arn Racing
383 Inlägg
17 september 2010
Trådstartare
rudhem skrev:
satt på däck på fine fälgarna idag. kommer efter 7 nån gång.

Härligt härligt:)
Vilken bil?smile

Arn Racing

188 Inlägg
17 september 2010
sachman skrev:
rudhem skrev:
satt på däck på fine fälgarna idag. kommer efter 7 nån gång.

Härligt härligt:)
Vilken bil?smile

det vet man inte;P ni märker nog

Ledsjö Outlaw´s

342 Inlägg
18 september 2010
vad var det för jävla töntig grej å sticka bara sådär så fort alla små barn såg polisen komma. sett för mycket på the fast and the furious elle

OEM <3
6 957 Inlägg
18 september 2010
Onee skrev:
vad var det för jävla töntig grej å sticka bara sådär så fort alla små barn såg polisen komma. sett för mycket på the fast and the furious elle

Vad var klockan då?

OEM <3

OEM <3
6 957 Inlägg
18 september 2010
Onee skrev:
9 högst

Kom ut dit vid 19.30 typ, såg 10 (?) bilar, vände, åkte hem tongue

OEM <3

Hellre ökänd än okänd ;) ^^
370 Inlägg
18 september 2010
Bjork skrev:
Onee skrev:
9 högst

Kom ut dit vid 19.30 typ, såg 10 (?) bilar, vände, åkte hem tongue

va där typ 20.10, å då va de 2 bilar där.
så där blev ja lite besviken, vart va allt folk ?? :S

Arn Racing
383 Inlägg
18 september 2010
Trådstartare
Tydligen har sommarland köpt Köpstadens parkering och gjort som privat område, vad jag förstod på väktaren iaf... Får tyvär erkänna att jag inte hade någon aning om att det var så när jag la upp idén på träff där,
Sedan att någon hade skrivit på facebook att det skulle bli race där (enligt väktaren) gjorde inte saken bättre sad

Får försöka kontakta någon vettig persson på sommarland och se om det går att komma överens med dem att lova att städa osv.. vore synd om en så stor yta skulle vara oanvändbar.

MVH

Arn Racing

3 714 Inlägg
18 september 2010
Var där kl 20.15 och då kom det ca 4 bilar eller nått så vi drog in till skara men det var lika dött där....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

146 Inlägg
18 september 2010
vi stod där runt 20:00 o väntade på svar vart alla tog vägen.. fick aldrig någon uppfattning om vart alla va..

Plus att de kom en i en Silver färgat V70 o följde efter oss en bra bite..  någon ifrån axvall vare.. Stör mig på sånt folk va fan... Kom o prata me oss om de e något som e fel ..   

Ville dom inte att vi skulle va där.. ne visst då drar man ?      Handlar ju om respekt..

Så att följa efter som en igel o förmodligen ta plåtnr  e ingen respekt.. hatar sånt.. usch..

Men men de e ju som sagt en stor parkering.. avsides från lättirriterande personer..  Vore ju egentligen Guld att ha bilträffar där.

Hellre ökänd än okänd ;) ^^
370 Inlägg
18 september 2010
ChristianLB skrev:
vi stod där runt 20:00 o väntade på svar vart alla tog vägen.. fick aldrig någon uppfattning om vart alla va..

Plus att de kom en i en Silver färgat V70 o följde efter oss en bra bite..  någon ifrån axvall vare.. Stör mig på sånt folk va fan... Kom o prata me oss om de e något som e fel ..   

Ville dom inte att vi skulle va där.. ne visst då drar man ?      Handlar ju om respekt..

Så att följa efter som en igel o förmodligen ta plåtnr  e ingen respekt.. hatar sånt.. usch..

Men men de e ju som sagt en stor parkering.. avsides från lättirriterande personer..  Vore ju egentligen Guld att ha bilträffar där.

a den jävla bilen följde efter oss också :S
som sagt, helt sjukt att den parkeringen bara ska stå tom

342 Inlägg
18 september 2010
vadå snuten tog la säkert alla reg nummer på alla som stack skogsvägen å fick sej en överraskning när snuten hade hunnit köra runt å stod i slutet av vägen hehe roligt å se som fan

Skaraborgs street cars crew!
204 Inlägg
18 september 2010
Riktigt misslyckande !

Swedenautorace!

Sök