4641
Sök

Problem med hallandstraffiken och borttappad plånbok. Vad ska jag ta mig till?

Muttley
17 september 2010
Nej de är klart ts, eftersom du inte kan vänta några timmar utan dra förhastade slutsatser om att du ska polisanmäla en stackars busschaffis för att du är en klant.  Måste du fråga innan du själv tänker till?.

5 198 Inlägg
17 september 2010
AirOne skrev:
Vettemannen skrev:
Riktig fjortistråd. Jag lägger ner den!

/Benny

Är du moderator..eh..nej?

Vart var plånboken? Nu är jag nyfiken så nu vill jag veta.

Tror du verkligen vi får veta,,,han kan ju gå ut med en ursäkt om det inte är chauffören,, vem vet han kanske oxå läser på garaget. Inte så jäkla kul å va misstänkt för stöld å va oskyldigt,, å sen inte ens få en ursäkt. I mitt fall rörde det sej om 10000kr 1980, och va till å med Polisanmäld för stöld..

3 059 Inlägg
17 september 2010
Förmodligen får vi höra världens rövarhistoria för att han ska "rädda" sig själv.. han vågar inte säga sanningen att han själv gjort bort sig riktigt fett nu när han "hängt" en oskyldig chaufför.

Muttley
17 september 2010
gamlingen skrev:
AirOne skrev:
Vettemannen skrev:
Riktig fjortistråd. Jag lägger ner den!

/Benny

Är du moderator..eh..nej?

Vart var plånboken? Nu är jag nyfiken så nu vill jag veta.

Tror du verkligen vi får veta,,,han kan ju gå ut med en ursäkt om det inte är chauffören,, vem vet han kanske oxå läser på garaget. Inte så jäkla kul å va misstänkt för stöld å va oskyldigt,, å sen inte ens få en ursäkt. I mitt fall rörde det sej om 10000kr 1980, och va till å med Polisanmäld för stöld..

Inte bara det, han lade upp chaffisens namn dessutom här. Fjollträsk är sådant folk som handlar innan de börjat tänka.

1 168 Inlägg
17 september 2010
att en busschafför snor 50kr ur en plånbok på sin arbetsplats. naaah seriöst

3 259 Inlägg
17 september 2010
jimmzzan skrev:
att en busschafför snor 50kr ur en plånbok på sin arbetsplats. naaah seriöst

Jo det är sant! big_smile

Projekt Fiat 126 R1
Projekttråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=125976

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
17 september 2010
Haha vilket liv för en 50lapp. Varför sprang du inte ut och sålde jultidningar och tjänade ihop småkronorna istället för att gråta ut här?

2slow

7 435 Inlägg
18 september 2010
ja precis,, jag råkade bli blåst på 30kr på willys igår,,
fråga, vad har detta med bilar motorer att göra??

5 198 Inlägg
18 september 2010
varorna skickas med bil..och bussar har motorer..

Sök