Nej de är klart ts, eftersom du inte kan vänta några timmar utan dra förhastade slutsatser om att du ska polisanmäla en stackars busschaffis för att du är en klant. Måste du fråga innan du själv tänker till?.
Vart var plånboken? Nu är jag nyfiken så nu vill jag veta.
Tror du verkligen vi får veta,,,han kan ju gå ut med en ursäkt om det inte är chauffören,, vem vet han kanske oxå läser på garaget. Inte så jäkla kul å va misstänkt för stöld å va oskyldigt,, å sen inte ens få en ursäkt. I mitt fall rörde det sej om 10000kr 1980, och va till å med Polisanmäld för stöld..
Förmodligen får vi höra världens rövarhistoria för att han ska "rädda" sig själv.. han vågar inte säga sanningen att han själv gjort bort sig riktigt fett nu när han "hängt" en oskyldig chaufför.
Vart var plånboken? Nu är jag nyfiken så nu vill jag veta.
Tror du verkligen vi får veta,,,han kan ju gå ut med en ursäkt om det inte är chauffören,, vem vet han kanske oxå läser på garaget. Inte så jäkla kul å va misstänkt för stöld å va oskyldigt,, å sen inte ens få en ursäkt. I mitt fall rörde det sej om 10000kr 1980, och va till å med Polisanmäld för stöld..
Inte bara det, han lade upp chaffisens namn dessutom här. Fjollträsk är sådant folk som handlar innan de börjat tänka.