Jag å tokken kom runt 8 rycket på plats ..å fick genast en värmande å uppiggande kopp kaffe...gött
Vill också tacka alla som va där med fina bilar & glatt humör trots det blöta vädret
Det var riktigt roligt å träffa gamla vänner samt nya som man bara *mött* på forumen tidigare.
Vill även rikta ett tack till SCStyling för förtroendet med bla Tokken att agera Domare under denna utställning , var tufft å hårt ..men rättvist...men ruskigt roligt
Dock lite synd att vissa valde att ha stängda huvar å dörrar å ibland helt stängda bilar när dom valt att ställa ut för domar bedömning (haha under regnet så va det ju klart att det var stängt men då tog vi domare en paus)..detta gör det svårare att bedömma vissa bilar samt att många ägare inte befann sig vid sin bil när vi gick runt vilket gjorde att vi inte kunde ställa nån fråga om vi undrade något
Så för er som nu var där, å vet med sig detta..ta denna info med er till nästa event så kommer ni gilla utställningar ännu mer
det vart många fina bilar att beskåda i minsta detalj...å säger grattis till alla vinnare
.....även till dom som inte kom på pall plats, säger jag grattis ...ni är alla vinnare som tog er tiden att ställa ut under denna blöta dag...å höll ett skönt humör på topp.
DB gänget fick väggar å bil larm att både dåna å tjuta
...e som det ska vara på en utställning ...ett fasligt sjuk liv
Å Henke ...det va ett fasligt tryck i ååådin
Så med detta tackar jag för en mycket rolig å blöt dag med goa grillade korvar
//Mvh Matte PAIN