Tänkte fråga om lite tips.. funderar nämligen på att försöka få köpt morsans 206 SW till sommarn, riktigt fin vagn
Det är en S16, dvs att den har 1.6L motor på 109hk.. går någorlunda gött, dessutom har den bara rullat 3000mil
I vilket fall.. skulle ju självklart styla och eventuellt trimma denna.. så tips om chip/trim skulle göra mig mkt glad. Även tänkt byta ljuddämpare mot någon mä 2st ovala pipor, nån som har något tips på en sådan?
Stylingen hade jag tänkt hålla diskret i form utav ögonlock, annan grill, nedre spoiler, sänkning, toning och andra fälgar.. och då va vi framme vid nästa fråga, vad ska man ta? 17" eller 18"?
Ni som har 206or, vad rekommenderar ni? Tycker personligen att 17" ser litet ut men att 18" är för stort då det känns som om de kommer skrapa i!
trimmning är ingen idé på den lilla motorn. fälgar+sänkning räcker.
Jo fast avgaset står ju på listan byta även om det inte gör någon skillnad, även sportfilter är aktuellt! Så jag tänkte om det fanns någon firma som chippar billigt, för en sådär 5 papp max..
Varför köpa en kombi med dålig motor ? Är väl det tråkigaste man kan ha som första bil : /
Att det är en kombi har jag inget emot.. kombi är ju bara praktiskt! Dessutom är den snygg.. motorn duger gott och väl som första bil.. ska ju inte dra för mycket soppa lixom