Hej! jag undrar om det är någon som vet hur man får bort den delen där elhissarna och växelspaken sitter då min inte vill lossna på förarsidan om det är någon skruv där eller om det bara är att rycka till? Tacksam för svar! om någon har ett tips eller vet om det finns någon skruv man måste skruva bort så vore det väldigt snällt om någon kunde hjälpa mig
hmmm, har du den modellen med 2 st burkhållare ? inget armstöd ? under gummiskyddet sitter en skruv, sen om du tar ut papperskorgen så sitter där några, så öppnar du upp helt, sen ska de sitta fler skruvar. eller du ska bara få ut just knapparna ?
hmmm, har du den modellen med 2 st burkhållare ? inget armstöd ? under gummiskyddet sitter en skruv, sen om du tar ut papperskorgen så sitter där några, så öppnar du upp helt, sen ska de sitta fler skruvar. eller du ska bara få ut just knapparna ?
Den med 2 burkhållare men den delen är redan borta.. det är delen som växelspaken och elhissarna sitter i...
Ah okej. Nu var de längesen jag skruva bort allt själv. Men de ska väl sitta vid växelspaken någon skruv och sen i askfatet med om jag inte minnes helt fel. Kolla riktigt noga innan du börjar rycka för de är lite jobbigt att knäcka fästen.
Ah okej. Nu var de längesen jag skruva bort allt själv. Men de ska väl sitta vid växelspaken någon skruv och sen i askfatet med om jag inte minnes helt fel. Kolla riktigt noga innan du börjar rycka för de är lite jobbigt att knäcka fästen.
Det är bara sidan vid förarplatsen som inte vill släppa andra sidan kan gå att få loss.. och ser inget i askoppen sitter lite ivägen för att det ska synas nått och omöjligt att komma åt om det skulle vara någon där :S