2769
Sök

Inredning Volvo S40. delen mellan framsäterna!

Xtreem
123 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
Hej! jag undrar om det är någon som vet hur man får bort den delen där elhissarna och växelspaken sitter då min inte vill lossna på förarsidan om det är någon skruv där eller om det bara är att rycka till?
Tacksam för svar! om någon har ett tips eller vet om det finns någon skruv man måste skruva bort så vore det väldigt snällt om någon kunde hjälpa mig hmm
Senast redigerat av Casual (14 oktober 2010)

Muttley
14 oktober 2010
hmmm, har du den modellen med 2 st burkhållare ? inget armstöd ?  under gummiskyddet sitter en skruv, sen om du tar ut papperskorgen så sitter där några, så öppnar du upp helt, sen ska de sitta fler skruvar.
eller du ska bara få ut just knapparna ?

Xtreem
123 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
tkd_rille skrev:
hmmm, har du den modellen med 2 st burkhållare ? inget armstöd ?  under gummiskyddet sitter en skruv, sen om du tar ut papperskorgen så sitter där några, så öppnar du upp helt, sen ska de sitta fler skruvar.
eller du ska bara få ut just knapparna ?

Den med 2 burkhållare smile men den delen är redan borta.. det är delen som växelspaken och elhissarna sitter i...

Muttley
14 oktober 2010
Ah okej.  Nu var de längesen jag skruva bort allt själv. Men de ska väl sitta vid växelspaken någon skruv och sen i askfatet med om jag inte minnes helt fel. Kolla riktigt noga innan du börjar rycka för de är lite jobbigt att knäcka fästen.

Xtreem
123 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
tkd_rille skrev:
Ah okej.  Nu var de längesen jag skruva bort allt själv. Men de ska väl sitta vid växelspaken någon skruv och sen i askfatet med om jag inte minnes helt fel. Kolla riktigt noga innan du börjar rycka för de är lite jobbigt att knäcka fästen.

Det är bara sidan vid förarplatsen som inte vill släppa hmm andra sidan kan gå att få loss.. och ser inget i askoppen sitter lite ivägen för att det ska synas nått och omöjligt att komma åt om det skulle vara någon där :S

Avstängd
17 Inlägg
14 oktober 2010
ta en slägga

Xtreem
123 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
luudde skrev:
ta en slägga

meningen är ju att man ska kunna använda samma saker när man är klar med det.. men du är fri att använda hur mkt slägga du vill... på DIN bil! smile

Avstängd
17 Inlägg
14 oktober 2010
Casual skrev:
luudde skrev:
ta en slägga

meningen är ju att man ska kunna använda samma saker när man är klar med det.. men du är fri att använda hur mkt slägga du vill... på DIN bil! smile

tack, vad snäll du är

Xtreem
123 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
luudde skrev:
Casual skrev:
luudde skrev:
ta en slägga

tack, vad snäll du är

klart smile det är ju DIN bil så det gör inte mig nått om du går loss med en slägga på den smile

Avstängd
17 Inlägg
14 oktober 2010
Casual skrev:
luudde skrev:
Casual skrev:

tack, vad snäll du är

klart smile det är ju DIN bil så det gör inte mig nått om du går loss med en slägga på den smile

haha snälla sluta skriv med stora bokstäver

Xtreem
123 Inlägg
14 oktober 2010
Trådstartare
luudde skrev:
Casual skrev:
luudde skrev:

tack, vad snäll du är

haha snälla sluta skriv med stora bokstäver

vill bara påpeka att det är din bil smile

Sök