3090
Sök

skoj lek för folk med katter

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
19 november 2006
Trådstartare
haha kom precis på en lek. sitter vid datorn med katten precis framför skärmen smile
den har blivit besatt av musen (på skärmen) självklart vill den få tag på den och försöker fånga den men det går inte så bra wink

Wankel
1 080 Inlägg
19 november 2006
jo det har man märkt...skitjobbigt om man sitter och gör nånting sen hoppar katten över skärmen och tangentbordet tongue

MDS Västerås

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
19 november 2006
Har nog själv varit med om det också smile
Ännu roligare är det om ni har en laserpenna och katten börjar jaga laserpricken wink
Åtm. min katt hoppar halvvägs upp på dörrar och skrynklar mattor så in i helvete när man byter riktning med laserpennan big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
19 november 2006
calibra_nox skrev:
Ännu roligare är det om ni har en laserpenna och katten börjar jaga laserpricken wink
Åtm. min katt hoppar halvvägs upp på dörrar och skrynklar mattor så in i helvete när man byter riktning med laserpennan big_smile

laserpenna satt jag å lekte med hos polaren med hans katt å jävlar va tokig den blev tongue

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
19 november 2006
Trådstartare
haha ändå sägs det att katter ska vara ganska smarta smile

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
19 november 2006
calibra_nox skrev:

Det måste vara något fel med min katt, han kollar bara på den, men han har en viss förkärlek för lådor och påsar, är väldigt svart att packa upp matkassarna med 7
kg katt i

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

562 Inlägg
19 november 2006
laserpenna e grymt kul.. tjejens katt springer alltid in i väggen både fysiskt och psykiskt..!

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

xcOOb
388 Inlägg
19 november 2006
laserpenna is the shit tyckermin kisse, smidigt för man kan sitta i soffan så det krävs inte så mycket av den som leker smile

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
20 november 2006
Det beror nog på kattens ålder o humör mycke också.. Är den trött (ej leksugen) eller gammal så kanske han, hon, den det inte är så road..

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
20 november 2006
Trozzo skrev:
Det måste vara något fel med min katt, han kollar bara på den, men han har en viss förkärlek för lådor och påsar, är väldigt svart att packa upp matkassarna med 7
kg katt i

Hehe big_smile min katt har också en stor förkärlek till lådor smile finns det en tom låda nånstans, går han och sniffar lite på den, innan han med all makt ska ner i den, även om den i många fall är alldeles för lite roll

4 571 Inlägg
20 november 2006
Laserpenna ftw wink

Men Dusty, jag skulle aldrig våga ha en katt nära min sprillans nya samsungskärm yikes

79 Inlägg
20 november 2006
calibra_nox skrev:
Trozzo skrev:
kg katt i

Hehe big_smile min katt har också en stor förkärlek till lådor smile finns det en tom låda nånstans, går han och sniffar lite på den, innan han med all makt ska ner i den, även om den i många fall är alldeles för lite roll

Hehe det är min och sambos katt me hehe älskar lådor nu när jag fick hem mina nya fälgar samt dom nya sport stolarna så fick man jue dom i roliga kartonger stora. direkt så nosade han samt attackerade dom och fick väsrsta spelet på dom så dom vart strimmler av dom hehe

jäkla djur e lite smågalen dock förbjuden i min sommarbil klöser på bilklädseln=(

79 Inlägg
20 november 2006
calibra_nox skrev:

Tjejen köpte en laser pekare från djuraffärn var avsedd för sånt o inte var så farligt för ögon men den har han skit kul me;D hoppar fan nästan 2 meter när han tar satts upp på väggen tex hehe lite roligt formad penna e det formad som en mus;D

Moderator+
1 081 Inlägg
20 november 2006
Jag skulle inte vilja ha en katt som klöste i min skärm smile

mvh

Vem jag?

Wankel
1 080 Inlägg
20 november 2006
calibra_nox skrev:

det funkar lika bra om man tog bort duschmunstycket och sprutade vatten i badkaret med min gamla katt...katter brukar hata vatten men min älskade det big_smile

MDS Västerås

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
20 november 2006
Vår ena katt har suttit på handfatskanten i en halvtimma ikväll och försökt fånga kallvattensstrålen från kranen. Fick flytta undan tvål och annat på kanten för katten klängde runt och undersökte kranen och utloppet grundligt... Såg rätt knasigt ut.

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
21 november 2006
Trådstartare
Izual skrev:
Laserpenna ftw wink

Men Dusty, jag skulle aldrig våga ha en katt nära min sprillans nya samsungskärm yikes

hehe min samsungskärm har några år på nacken smile 17" lcd för 5500kr usch va jag känner mig lurad när man kollar på dagens priser wink

haha underhållande att läsa hur konstiga grejer era katter har för sig om ni har något mer att berätta så skriv gärna big_smile
Senast redigerat av dusty (21 november 2006)

16 Inlägg
21 november 2006
Provade det här med att jaga muspekare fast jag bytte ut 5kg katt mot 45kg brainless labrador retriver. Resultatet blev centimertjockt illaluktande saliv på skärmen och grovt deformerat tangentbord.

1 722 Inlägg
21 november 2006
haha ihih smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Med Jetplan i generna
413 Inlägg
21 november 2006
Mina katter är väldigt speciella de med.

Den ena: Öppnar alla dörrar helt utan anledning. Öppnar, går in och nosar och går sedan därifrån. Han dricker även vatten ur vattenkran, är besatt av banankartonger och klarar sig inte en dag utan att reta hunden.

Den andra: Slö katt som alltid är i vägen. Skriver man ett skolarbete så är hon förstås den första som ska störa en med att t.ex. sitta på tangentbordet och kräva uppmärksamhet. Hon kan inte dricka stillastående vatten så hon sätter fart på vattnet i vattenskålen så hela köket blir blött...

Båda är helt galna i laserpekare mina med smile Men visst älskar vi dom små liven? smile

Mvh. Victor

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."

Sök