2976
Sök

Varför Skriva (M3) när man har en 325 m.m

475 Inlägg
16 oktober 2010
Trådstartare
Samma sak med Volvo.. S40 T4R fast det inte är en R har sett flera i annonser/garaget osv
har folk ett begär? att tro att deras bil är en über wannabe Super bil?

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

1 754 Inlägg
16 oktober 2010
Ingenting jag märkt.

Verkar korkat i alla fall.

Jag kan inget om allt.

Finlirare
478 Inlägg
16 oktober 2010
Såg en BMW 5-serie e34 med ett M5-märke där bak. I själva verket var det en 518i. Pinsamt! tongue

Ja, folk är ju särskilt förtjusta i just R på sina Volvo T5or. Kanske är uppskrämd lite och så, men fortfarande ingen R för det big_smile

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
16 oktober 2010
Finns många bmw´s som faktiskt har m märket pga att den är M utrustad trotts att den kanske bara är en 320i !

C H E V R O L E T <3

1 754 Inlägg
16 oktober 2010
Children-Of-Bodom skrev:
Finns många bmw´s som faktiskt har m märket pga att den är M utrustad trotts att den kanske bara är en 320i !

Jaja, det är inget nytt.

Jag trodde OP snackade om annonser, inte vad för emblem som sitter på bilen.

Jag kan inget om allt.

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
16 oktober 2010
Holiace skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Jaja, det är inget nytt.

Ja och jag skrev till honom o inte dig så du behöver inte bry dig !

C H E V R O L E T <3

475 Inlägg
16 oktober 2010
Trådstartare
Holiace skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Jaja, det är inget nytt.

pratar om alltmänt... här... blocket.. ute på gatan tongue

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Huh? (`´,)
518 Inlägg
16 oktober 2010
Samma gäller alla som dekaltrimmar med prestandard loggor på icke prestandard modeller, M3 GTR T5R osv.  Varför då?

Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.

7 435 Inlägg
16 oktober 2010
Children-Of-Bodom skrev:
Holiace skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

Jaja, det är inget nytt.

Ja och jag skrev till honom o inte dig så du behöver inte bry dig !

nån som behöver pampers kanske??? tonguecool
men klart jag ska väl inte bry mig winkroll
Senast redigerat av granadadr (16 oktober 2010)

689 Inlägg
16 oktober 2010
Samma med folk som skriver att dom har en s60 R fast det i många fall bara är en t5a eller en vanlig sugis. Det står R i regbesviset på alla s 60 men det e stor skillnad på en R

Masterworks
16 oktober 2010
Jag tror att det är för att det blir så mycket rejsigare? lol

https://www1.garaget.org/gallery/archive/59078/1008016_bqnoss.jpg

R.Nilsson
9 Inlägg
16 oktober 2010
skulle ju vara lite pinsamt om man skulle bli ifrånkörd av en gammal bil exmpelvis 740 GL när man satt dit ett m5 märke på sin 518 tonguetonguelol

Slav
1 454 Inlägg
17 oktober 2010
smoky-bandit skrev:
skulle ju vara lite pinsamt om man skulle bli ifrånkörd av en gammal bil exmpelvis 740 GL när man satt dit ett m5 märke på sin 518 tonguetonguelol

Det är därför många med sina steg ett chippade volvos med brutala 200 hk ofta kan skryta om att dom drar jämt med "M5or" eller liknande tongue

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.

R.Nilsson
9 Inlägg
17 oktober 2010
Henka_ skrev:
smoky-bandit skrev:

Det är därför många med sina steg ett chippade volvos med brutala 200 hk ofta kan skryta om att dom drar jämt med "M5or" eller liknande tongue

haha precis lollol

Rumpmas
3 860 Inlägg
18 oktober 2010
Ja, konstigt är det.

Testa att söka på "Viggen" på Blocket så kommer det upp ungefär 50/50 med äkta Viggen, och resten Aero med Viggenvinge, M3 så kommer det en massa 320 osv, S4 så kommer en massa bilar med S4-optik etc.

Det mest misslyckade jag sett i dekaltrimningsväg är ett dött lopp mellan en S40 2,0i där ägaren skurit bort nollan i deklaen så att det stod S4, och en Golf 1,6i där någon smackat på Biltemas V8-märke. Sexigt värre lol

2 982 Inlägg
18 oktober 2010
Andromeda skrev:
Ja, konstigt är det.

Testa att söka på "Viggen" på Blocket så kommer det upp ungefär 50/50 med äkta Viggen, och resten Aero med Viggenvinge, M3 så kommer det en massa 320 osv, S4 så kommer en massa bilar med S4-optik etc.

Det mest misslyckade jag sett i dekaltrimningsväg är ett dött lopp mellan en S40 2,0i där ägaren skurit bort nollan i deklaen så att det stod S4, och en Golf 1,6i där någon smackat på Biltemas V8-märke. Sexigt värre lol

Fenomenet kallas för ghettotrim eller fattigmans trim och utmärker sig spec på impotenta bilar dvs. ex. S40 1,8, bmw 320 etc. Men INTE på S40 2,0T eller BMW 330, BMW 530..

folk har väl detta för att väcka uppmärksamhet....

Sök