Fartdare skrev:
Putteliten skrev:
Thunderbird88 skrev:
Jag glider förbi på min trästol med bilvax i ena handen som jag sprutar framför stolen (för glidet) och slår till dig med min yxa!
Haha... dig var den första jag sänkte med mina fjädrar när du letade efter stolen på tag själv lagret så de tror ja inte
Gaserna från mitt ruttnande lik + den otroligt giftiga varmkorven stiger sakta upp och in
i dina näsborrar, ner i dina lungor och tränger undan syret.
Ditt skrattande upphör....
Du får ett underligt förvånat uttryck och en blekgrå färg i ansiktet...
Ögonen rullar bakåt i sina hålor och du får kramper och konvulsioner av akut syrebrist och förgiftning.
Knäna bär inte längre, och du tappar fullständigt kontakten med verkligheten när ditt medvetande
långsamt försvinner in i det okända....
Kroppsfunktionerna slås delvis ut och din blåsa tömmer sig på ett oerhört pinsamt sätt....
En känsla av fuktig iskyla rör sig snabbt uppför ryggraden och får håret i nacken att resa sig på dig.
Det är det sista du känner innan du tappar medvetandet, faller framåt och slår pannbenet i
http://www.biltema.se/sv/Verktyg/Handve … a/Klyvkil/Som jag hade stoppat i fickan för att sno med mig hem.
Skallen spricker som en övermogen melon med ett otäckt "gluck!".
Hjärnan landar en halvmeter längre bort med ett ljud som påminner om ett halvkilo tappad
chokladpudding och lämnar ett spår av grå hjärnsubstans efter sig...
Nu kan alla se att din högra hjärnhalva är betydligt mindre än din vänstra vilket gjorde att du
inte kunde uppfatta helhetsbilden av din tillvaro och därför gick hädan....
Spelet är slut.