Med ett annat ord så ska ja kolla allt riktigt noggrant
Och lukta
ja de ska du....du kan te x säga att du hör div missljud från drivlinan.
Haha precis! men om du gör det på riktigt så köp den inte men om du inte hör det så säg de;)
Men kom ihåg nu att det är en vanlig 500sec du ska titta på (ja en fet sådan) men bilen blev helt plötsligt inte värd mkt... tycker du enbart ska köpa den om allt funkar som det ska motor mässigt osv.. och kolla så att den är hyffsat fräsh inuti.. och är den i förvåndas värt bra skick så kanske 30k är ok pris.. och är den sisiådär men allt funkar som den ska... så kanske 20k
Hjälp mig ? va ska ja bjuda om den ser bra ut och ja vill ha den ? och om de typ luktar fan iden ? och om det är rost under ? och va ska ja ge om den inte går igång ?
tror ingen här kan svara på de . har du tillgång\kundskaper att själv renovera bilen . o fixa felen så får du bjuda efter vad du tycker den är värd .
en bil som inte startar som stått en längre tid skulle jag inte köpa överhuvettaget . kan tänka mej att de inte blir jätte billigt att renovera en sådan bil .
Akta dig för möss också...kanske låter larvigt men en bil som stått ute såpass länge kan ha ganska mycket mössbon och skit...en liten mus kommer in nästan överallt!
Hoppas han har "fin-byxxerna" på sig då blir de o sätta sig på knä o kolla under för de lär ju va smutsigt så han inte sätter sig ner sen "OOOHH JÄVLAR va rostig han va under nae nu vart ja verkligen tveksamm på om ja köper den överhuvudtaget" hehe
Akta dig för möss också...kanske låter larvigt men en bil som stått ute såpass länge kan ha ganska mycket mössbon och skit...en liten mus kommer in nästan överallt!
Nu skrämde du lilla mig haha fan va chokad jag skulle bli om jag så en mus jävel i bilen
har kommit fram till att ja inte ens tänker slösa tid me att kolla på den.. För han som har den kan knappt svenska o ja ringde o fråga om de gick bra att ja kom imorn så snacka ja lite mer me han och så fråga ja när han senast hade den igång han flytta på den förra veckan o ställde på en annan plats hemma på gården och då gick den inte ens igång och då sa ja då måste de ju bli väldigt väldigt billigt då sa han att ja inte kommer under 75ooo fast den inte funkar.. så han kan ju ha den stå kvar där hemma tills den är helt ihop rostad och inte ens värd o skrota
Tror det är ett vanligt kit han har satt på och försöker tjäna en extra slant på nån lite "korkad" (ursäkta) person som köper den bara för han säger där finns ett samlarvärde på 300 000kr eller vad det var..
tror till och med att han hade gått med på om jag kört dit min merca, och velat byta rakt av.. och den är inte värd mer än 40-50k
så vänta du på en äkta värsting istället.. man ska inte köpa första bästa!
Hehe ja de får vell bli de fast har tänkt o vänta ett tag me den bilen får bli nått när man blir lite äldre Ska bygga om venton nu efter vintern så den får duga ett tag