2535
Sök

6.5" skall i instrument panelen på 9000cc

Saaboholic
3 129 Inlägg
14 november 2006
Trådstartare
Ja har nu äntligen fått tummen ur och köpt mig ett par 6.5or.. kicker för den som är intresserad.. dessa skall monteras så jag undrar om någon har några tips på hur jag ska göra med panelen åså? tips/råd/hjälp välkomnas.

"Liberty of thought is the life of the soul"

Saaboholic
3 129 Inlägg
17 november 2006
Trådstartare
~bump~

Ingen som vet?

458 Inlägg
17 november 2006
hedley skrev:
Ja har nu äntligen fått tummen ur och köpt mig ett par 6.5or.. kicker för den som är intresserad.. dessa skall monteras så jag undrar om någon har några tips på hur jag ska göra med panelen åså? tips/råd/hjälp välkomnas.

Vi vill ha mera info!!
Vart ska du ha dom?

Saaboholic
3 129 Inlägg
18 november 2006
Trådstartare
Kojloj skrev:
hedley skrev:

Vi vill ha mera info!!
Vart ska du ha dom?

Det står klart och tydligt i rubriken.

Dom skall monteras i instrument panelen där orginal sitter, och ja jag är medveten om att hålen måste förstoras upp osv.

Old School Ford
600 Inlägg
18 november 2006
www.saab9000.se - forum- sök. Finns ett par som har fixa dit dom ....

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

458 Inlägg
18 november 2006
hedley skrev:
Kojloj skrev:
hedley skrev:

Vi vill ha mera info!!
Vart ska du ha dom?

Det står klart och tydligt i rubriken.

Dom skall monteras i instrument panelen där orginal sitter, och ja jag är medveten om att hålen måste förstoras upp osv.

Okej, sorry missade detta.. Men börja med att bygga en rejäl baffel och sedan plasta lite
kanske? Svårt att göra det snyggt annars..

Lycka till!

494 Inlägg
19 november 2006
lånar denna tråd lite! sitter själv i tankarna om hur man ska fixa till 6,5 och hade planerat dörrarna men man kan ju ändra sig. är de svårt att lyfta dän den övre delen av brädan har fått för mig att den är ihop limmad med under delen? så man blir tvungen att riva ur hela skiten? någon som vet hur de hela sitter fast!

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

1 453 Inlägg
28 november 2006
Vogge skrev:
lånar denna tråd lite! sitter själv i tankarna om hur man ska fixa till 6,5 och hade planerat dörrarna men man kan ju ändra sig. är de svårt att lyfta dän den övre delen av brädan har fått för mig att den är ihop limmad med under delen? så man blir tvungen att riva ur hela skiten? någon som vet hur de hela sitter fast!

Nej inte på 9K, däremot 900, 9-3 o 9-5 är det marigare.

95 Inlägg
28 november 2006
Så här blev min bräda!
http://www.garaget.org/?car=565

Sök