3581
Sök

Volvo 850 GLT - Styling och lite pill.

105 Inlägg
11 april 2010
Jollez skrev:
domarnn skrev:
c_lazer skrev:
Tja gubben, har skrivit i min tråd om inredningen, kolla om du behövde info.
Fråga till dig då, ser att du har one block lycktorna, har hört att man får riktigt dålig ljusbild osv med dem, stämmer det?

Jobba på, har fullt upp med min 850:cool:

Smyger in lite här,har också oneblock på min och ja kan personligen säga att ljusbilden blir bättre.
Nackdelen är ju att dom är av plast och repas lätt.

Och det tar in fukt som f-n.

Ja har inte råkat ut för detta..och ja har haft dom i över ett år
Senast redigerat av domarnn (11 april 2010)

664 Inlägg
11 april 2010
Trådstartare
domarnn skrev:
Jollez skrev:
domarnn skrev:

Smyger in lite här,har också oneblock på min och ja kan personligen säga att ljusbilden blir bättre.
Nackdelen är ju att dom är av plast och repas lätt.

Och det tar in fukt som f-n.

Ja har inte råkat ut för detta..och ja har haft dom i över ett år

Då har du tur då, nej det blir typ imma på insidan av mina hela tiden faktiskt. Men det kan jag leva med, men ändå störande som fan...

664 Inlägg
11 april 2010
Trådstartare
Kan säga att dom som lackerade dörrarna, gjorde det enormt dålig, fullt med damm i lacken, lacken är vågig och små bucklor är kvar. Dom skulle dock göra om det i veckan. Så projektet står lite stilla kan man säga.

Men S70 handtagen vart riktigt bra faktiskt, har dock inte monterat någon än. Så bilder kommer väl nästa vecka.

202 Inlägg
13 april 2010
Har bytt lyktor 1 gång med inget resultat, efter man har tvättat bilen eller kört i regn så är det massor av vattendroppar och imma i ljusen. Är så sjukt förbannad, haha

664 Inlägg
19 april 2010
Trådstartare
Dessa sitter på bilen nu, 18" ACE fälgar.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/117239/909558_dhuo9m.jpg

För övrigt så har jag knappt uppdaterat något alls. Men lämnar bort bilen troligen imorgon för lackering av dörrar. Sedan ska handtag sättas fast, och listerna. Sen tvättas och därefter kommer det måånga POSE bilder och bilen kommer online men sommarpuckar på smile.

Så håll ut smile.
Senast redigerat av Retepoj (19 april 2010)

231 Inlägg
26 november 2010
varför inte använda silikon (stavning) så tätar det, gjorde jag gick bra då, mvh

Sök