2649
Sök

Elfel???? 940

591 Inlägg
3 december 2010
Trådstartare
Allt började i förgår när jag va på väg till jobbet.
Bilradion dog helt plösligt satt e i en ny säkring 15A i säkringsdosan då funkade radion igen.

Igår när jag va på väg till jobbet så upptäckte jag att det spolade spolarvätska på bakrutan utan att jag ens hade gjort nåt. Den tömde behållarn.
Och så dog radion igen sätter man i en ny säkring så smäller den direkt..

Hoppas bara det e skit fel. Allt började när det blev så jävla kallt.

Nån som kan komma med förslag vad det kan vara för fel smile

DB-Jägarn

96 Inlägg
3 december 2010
har du kopplat stereon med iso kontakter eller har du klippt och klistrat själv?

Hur är locket på säkringsdosan om säkringsdosan sitter på ett skyddat ställe. vet inte hur det ser ut, därför som jag bara ger ett par ledtrådar.

El fel är väl det roligaste att ha att göra med.....eller inte. med dom fel du har så är jag glad att jag bara har en frusen dämpare och en rostig fjäderbens tallrik som har gått av, och en hastighetsmätare som lever sitt eget liv. men jag har vajer till mätaren så jag tror jag vet felet redan wink.....hoppas att det löser sig för dig.

591 Inlägg
4 december 2010
Trådstartare
Bejholt skrev:
har du kopplat stereon med iso kontakter eller har du klippt och klistrat själv?

Hur är locket på säkringsdosan om säkringsdosan sitter på ett skyddat ställe. vet inte hur det ser ut, därför som jag bara ger ett par ledtrådar.

El fel är väl det roligaste att ha att göra med.....eller inte. med dom fel du har så är jag glad att jag bara har en frusen dämpare och en rostig fjäderbens tallrik som har gått av, och en hastighetsmätare som lever sitt eget liv. men jag har vajer till mätaren så jag tror jag vet felet redan wink.....hoppas att det löser sig för dig.

Säkeringsdosan sitter under/bakom ask koppen.
Det e iso kablar inge klippande där inte.

Hahaa

DB-Jägarn

Sök