Ja sladda lite smått på väg dit, ja körde ner i diket vid typ måsnaren vid koloniområdet, på väg till almnäs, så ja satt väl där ca1 timme... Sen hade ja tappat suget å komma ut dit när ja väl fick hjälp upp
voidc skrev:
Krist skrev:
Hovsjö?
naaj e4:an kvart i tre. så förlåt till alla som satt i kö
Tänkte inte på det just det men mitt undermedvetna gjorde säkert det
Till sommar'n gåre nog att ordna
Nu har du ingenstans att fly! Jag kommer komma ihåg det där! Jag är som en envis jobbig fruga som kommer ihåg allt du säger!
Ja du får va hur envis du vill, är det en jobbig dag för mig, då fan e du inte envisare än mig, ja kommer få dig å promonera hem! Nee men självklart går det att ordna å få sitta me en sträcka eller 2
Nu har du ingenstans att fly! Jag kommer komma ihåg det där! Jag är som en envis jobbig fruga som kommer ihåg allt du säger!
Ja du får va hur envis du vill, är det en jobbig dag för mig, då fan e du inte envisare än mig, ja kommer få dig å promonera hem! Nee men självklart går det att ordna å få sitta me en sträcka eller 2
krist du får nog åka med blaumes oxå om du vill
Haha! Oj vilken upplevelse! xD
Ja de kanske de é! De va länge sen ja satt i en saab Haha