Går sakta som tusan! Blev ju så kallt och snöäckligt.. så de blir inte så mycket gjort nu. Var ut en dag när de var -8 och då pajade jag en högtalare pga kylan.
Men det är inte mycket kvar nu, ska bara ändra lite på panelerna, klä luckan och koppla in monoblocket!
Förstärkte "lådorna" bak och klädde de
Kom underfund om att jag satt gallerfästena heeltokigt.. Högtalarna på de istället för tvärt om, förstår inte hur jag tänkt.. Så det blev att ändra. Dock blev ju hålen för små då så jag fick lov att raspa upp de en hel del.
I samma veva satte jag en tumme i högtalaren när den var påväg att ramla ner på marken. Tog den rätt försiktigt, men det var ju så jävla kallt så plastmembramet var så otroligt skört så de sprack av ingenting
Dock så låter de inte direkt sämre iaf. Men man lär ju byta ut det när man får råd!
Började passa in allt som skulle in i skuffen och skruva på några bitar på "basfronten" som jag ska fästa lådorna på.
Skar bort lite av originalmattan för att sätta dit grått. Märkte sen att de nog inte kommer synas nåt ändå dock, så de va nog jobb i onödan
Spände fast den med. Detta plus åtta skruvar i ryggstödet ska hålla den på plats, hoppas de räcker.. Spillbitarna som sitter på lådan är för att "bygga upp lite" och för att dämpa för eventuella vibrationer.
Såja. Nu är de bara luckan som ska kläs.. högtalarlådan (ovanpå baslådan) är på plats och inkopplad nu med. Dock kom den aningens snett så jag lär ändra på det
Metallbiten som sticker upp ur hålet på luckan är förresten till för att försvåra för eventuella bovar!
kommer hamna ett hänglås där.. blir något krångligare iaf.
Provspelade framsystemet, men höger bak lät inte alls mycket. Blev felsökning av kabeln och hittade att en lödning släppt lite så de skapade lite kortis. Gammal kabel detta, använts flitigt.
Ja, det var väl ungefär allt. Blir inte att ta massa bilder på allt småjox man gör
Men snart är det klart iaf
I helgen förhoppningsvis!