Hej, jag behöver 3st lågnivåkablar men vet inte vad jag ska välja. Har kollat på några olika kablar som jag tror fungerar bra men vill bara dubbelkolla här först.
dom är något dyra och känns lite surt att lägga ut så pass mycket för 3st kablar, eller är det värt det? man lär ju inte göra sig av med dom på ett bra tag iaf :p
annars såg jag dessa som är lite billigare men är rädd att kvalitén inte är lika bra på dom, eller?
Eftersom jag ska ha 3st kablar på 5 meter så rullar ju pengarna iväg rätt fort om man vill ha tag på någonting dugligt, hehe :p Är detta bra kablar eller finns det bättre alternativ i samma/lägre prisklass?
Jag hade helt klart tagit Audison-kablarna av dom där...
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
jo dom verkar ju rätt prisvärda, och man kommer undan rätt billigt. Dessutom finns det ju tillhörande y-split som jag skulle vilja ha också. hmm tänk att min beslutsångest kan släppa så fort när någon hjälper mig att komma igång o tänka lite själv, haha
Jag röstar för Connection BT2 550. Har den själv och den funkar bra. Sedan såg ju den där Impacten riktigt fin ut. Frågan är om den bara är vacker till utsidan?