jag har monterat på 3bilar och vänner har monterat på 2bilar
på min 940turbo var det bara att montera inga problem alls
850R monterade dock var det fruktansvärt trångt men efter lite flyttningar av värmeplåtar passade det
min gamla 855turbo inga problem alls förutom att det är trångt så det lätt tar i värmeplåtarna men tog en slägga slog lite på plåtarna efter det har det inte tagit i ..dom 2första var halvsatser 855:An var 3" från turbon med rejskat
det kräver att man verkligen får allt rätt och vrider om fästena ibland inget konstigt eftersom alla bilar råkat ut för olika saker i sina liv
så se till att alla avgasupphängningar sitter där dom tänkt så inte något fäste hängt ner sig lite
farsan har 3" på sin 240 det var inga problem iallfall inget han pratat något om
min chef hade 3" på sin 240 inte heller där var det några direkta problem förutom just att man måste vara nogrann vid monteringen annars tar det lätt i
det gäller att förstå att bilarna enbart är byggda för ett orginal rör och sen monterar man dit ett rör som är dubbelt så stort så är det knappast konstigt att det är trångt och lätt tar i även om det bara är 1mm felmonterat någonstans
Kör fort så hinner inget hända...