3403
Sök

Happy New Year till alla bil älskare...

613 Inlägg
31 december 2010
Trådstartare
Rullande_Robin skrev:
Peter2008 skrev:
Rullande_Robin skrev:
Gott nytt år!    Håll er borta från olyckor på vägarna! smile

Det ska vi göra men festa ska vi ja jävlar i det tongue party party tills man somnar haha

Haha festa jaa fyfan! Kan säga skål redan nu, snart dags o hämta en bärs till från snön! big_smile Party o raketer inatt! grymt!  cool

Yes man det ska bli roligt sitter med rom och cola hemma och väntar på att bli hämtad så man kan åka till festen. Sen blir det riktigt party med tjejer och raketer och sen hoppas jag att jag fortfarande står på benen så man kan åka ner till stan och gå ut och festa annars blir det sängen om man är för yrrrrrrrrrrr lol

Sleeper
3 084 Inlägg
31 december 2010
ja klart det sämsta året under min livstid, hoppas att nästa decennium blir bättre HNY på er alla

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

102 Inlägg
31 december 2010
Peter2008 skrev:
Rullande_Robin skrev:
Peter2008 skrev:

Det ska vi göra men festa ska vi ja jävlar i det tongue party party tills man somnar haha

Haha festa jaa fyfan! Kan säga skål redan nu, snart dags o hämta en bärs till från snön! big_smile Party o raketer inatt! grymt!  cool

Yes man det ska bli roligt sitter med rom och cola hemma och väntar på att bli hämtad så man kan åka till festen. Sen blir det riktigt party med tjejer och raketer och sen hoppas jag att jag fortfarande står på benen så man kan åka ner till stan och gå ut och festa annars blir det sängen om man är för yrrrrrrrrrrr lol

hahahaa jaa den där yrheten kan ju komma lite olägligt ibland o den vill ofta förstöra allt roliga! big_smile   Lite gott o dricka, brudar o härliga människor det är fint de! Sen ska smällare smälla o inte tjuta, den ska va dynamit-harry som spränger! big_smile

1 926 Inlägg
31 december 2010
Gott nytt år! smile

German Engineering
9 083 Inlägg
31 december 2010
Peter2008 skrev:
CarpeDiem skrev:
Detsamma smile

Till dig med och glöm inte att ta det lugnt med spriten för det ska inte jag göra haha big_smile

Jag lovar wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

huh?
10 427 Inlägg
31 december 2010
Sushikocken skrev:
ja klart det sämsta året under min livstid, hoppas att nästa decennium blir bättre HNY på er alla

Haha! Kan nog nästa hålla med! 2011 for the win! cool

91 Inlägg
31 december 2010
Tack mannen vi ses ute på vägarna 2011 smile

MADMIKE
152 Inlägg
1 januari 2011
lillrackarn skrev:
Gott nytt år alla, ikväll ska det supas och köra substanser som är illegala i Sverige men helt lagliga här i Spanien.
Och senare blir det att köra bil inatt som en tok och skicka iväg raketer i mängder smile

Da far vi halla oss undan varandra smile Ar just nu i Torrevieja, vattenpipa o champagne pa bordet tongue
Gott nytt pa er alla!!

FEARLESS
TelgeTokarMC
TEAM HOOLIGAN
NSR - No Shame Racing #Topp10stockholm

485 Inlägg
1 januari 2011
Gott nytt år på er smile

Forummoderator
10 576 Inlägg
1 januari 2011
Nytt år, samma regler...   tråd låst

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök