Jag skulle inte sätta en sån på min bil även om nån höll en mynning mot min panna. Men det kanske bara är jag det?
Tryck på Logga ut och sedan går du till vilken annan jävla sida som helst då om du nu inte trivs här. Måste varenda jävla tråd här på Garaget.org kommenteras av idioter som inte gillar just Garaget.org? Vi är en stor hög människor som trivs här, snälla sluta sabba det era jädra troll.
Är inte så insatt i hur de tillverkar dessa dekaler på skyltarna är det vanliga klistermärken de klistrar ditt?
Skulle hemskt gärna vilja ha en iaf, kommer inte på någon bättre text
Tror att det är vanliga klistermärken, men att de sedan lägger en "skyddsfiilm" runt hela skylten + dekal så ser det lackat ut. Skulle köpa en direkt om de fanns att få tag på, kmr heller inte på någon bra text att ha...
Jag skulle inte sätta en sån på min bil även om nån höll en mynning mot min panna. Men det kanske bara är jag det?
Tryck på Logga ut och sedan går du till vilken annan jävla sida som helst då om du nu inte trivs här. Måste varenda jävla tråd här på Garaget.org kommenteras av idioter som inte gillar just Garaget.org? Vi är en stor hög människor som trivs här, snälla sluta sabba det era jädra troll.
Bra, ut med det.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.